Asistență

Pentru a crea un cont NetBet, accesează butonul de Înregistrare din colțul din dreapta sus al paginii principale. Urmează pașii și completează formularul de înregistrarea, apoi dă click pe Începe să joci pentru a finaliza procedura. Vei primi apoi un link prin e-mail pe care trebuie să-l accesezi pentru validarea înscrierii.

Datele personale confirmate în momentul înscrierii pe NetBet trebuie sa fie reale și să corespundă cu cele din documentele tale de identitate. Reține că ulterior înregistrării trebuie să furnizezi dovada identității și/sau a adresei de domiciliu, conform prevederilor legale.

Pot exista mai multe motive pentru care mesajul nu a ajuns în căsuța de e-mail: asigură-te că ai completat adresa de e-mail corectă când ai creat contul de jucător și că mesajul nu a fost redirecționat în spam/junk deoarece s-au aplicat anumite filtre. Te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi la: [email protected] pentru asistenţă suplimentară, dacă ai urmat deja paşii anteriori.

Regulamentul site-ului nostru interzice conturile multiple. Utilizarea mai multor conturi de jucător este considerata o violare a Termenilor și Condițiilor noastre și poate duce la suspendarea jucătorului și închiderea conturilor respective. În cazul în care ai uitat datele de conectare, te rugăm să contactezi echipa de asistență la: [email protected].

Dacă intenționezi să îți închizi contul de jucător, la NetBet oferim diferite opțiuni pentru a limita activitatea jucătorului. Accesează secțiunea Joc Responsabil a contului tău pentru mai multe informații. Alternativ, poți să iei legătură cu echipa de asistență clienți la [email protected] și să soliciți închiderea contului tău de jucător.

În cazul în care nu îți mai amintești parola contului de jucător, noi nu ți-o putem furniza, deoarece nu păstrăm astfel de informații. În schimb, trebuie să utilizezi funcția de resetare a parolei. Accesează Conectare, apoi Parolă Uitată? și urmează pașii de mai jos:

1. Introdu adresa ta de e-mail;
2. Accesează casuța ta de e-mail (dacă nu găsești mesajul, controlează și în spam/junk);
3. Dă click pe linkul din e-mail;
4. Setează o nouă parolă.

Te rugăm să soliciţi în scris modificarea datelor personale (pe care le-ai confirmat la crearea contului), prin trimiterea unui e-mail la: [email protected].

Furnizori de Servicii de E-mail

Numărul de e-mailuri legitime de la NetBet care sunt șterse sau redirecționate în mod automat către dosarele SPAM sau BULK este în continuă creștere deoarece furnizorii de software și de servicii e-mail au implementat noi filtre anti-spam.

Vei regăsi mai jos câțiva pași simpli pe care îi poți urma pentru ca e-mailurile provenite de la noi să vă fie livrate în mod corespunzător. Poți începe prin a adăuga NetBet ([email protected]) în lista de contacte securizate sau în lista de expeditori autorizați de furnizorul tău de servicii e-mail sau de software-ul anti-spam.

Deși informațiile sunt actualizate la momentul publicării, numele butoanelor și al opțiunilor din meniuri pot fi ulterior modificate. Te sfătuim așadar să verifici meniurile disponibile în e-mailul tău.

 

Gmail

  1. Accesează secțiunea „Contacte”, situată în partea stângă a paginii Gmail.
  2. Click pe „Adaugă la Contacte”.
  3. Introdu adresa: [email protected] în rubrica disponibilă.
  4. Click pe „Creează”/„Adaugă”.
  5. Click pe „Salvează”.

În caz că mesajul se află în dosarul SPAM (Mesaje nedorite), bifează căsuța corespunzătoare mesajului respectiv și accesează butonul „Not Spam” din partea superioară a paginii.

 

Yahoo!

În caz că nu ai primit un e-mail așteptat, poți opta pentru una din următoarele variante:

  1. Accesează secțiunea „Contacte”, situată în partea stângă a paginii Yahoo.
  2. Click pe „Contact nou”.
  3. Introdu adresa [email protected] în rubrica disponibilă.
  4. Click pe „Salvează”.

A doua opțiune:

  1. Verifică dosarul Spam.
  2. În caz că regăsești mesajul așteptat de la adresa „[email protected]” în dosarul Spam, deschide e-mailul respectiv și accesează butonul „Not Spam” din bara de meniuri.

 

Hotmail/Outlook.com

Click pe săgeata de lângă opțiunea „Nou” și Selectează „Grup nou”.

  1. Introdu numele grupului.
  2. La secțiunea „Adaugă membru”, introdu un nume sau o adresă e-mail și apoi selectează contactul respectiv din agendă.
  3. După ce ai adăugat toți membrii, încheie procesul de înregistrare prin selectarea butonului „Salvează”.

 

iCloud

iCloud identifică în mod automat majoritatea e-mailurilor de tip spam trimise către adresa ta @icloud.com sau alte versiuni ale acesteia și transferă mesajele respective în dosarul Spam (mesaje nedorite).

Pentru a marca un e-mail ca mesaj non-spam:

  1. Click pe dosarul Spam din bara laterală. Selectează e-mailul de la NetBet și accesează butonul „Non-spam” din partea superioară a paginii.
  2. Mesajul vizat va fi transferat în dosarul principal de corespondență (Inbox). Ulterior, mesajele care provin de la această adresă nu vor mai fi marcate automat ca e-mailuri nedorite (spam).

După 30 de zile, mesajele din dosarul Spam sunt șterse în mod automat. Verifică în mod regulat acest dosar pentru a valida mesajele relevante ca atare.

 

Outlook 2003 sau versiuni mai recente:

Pentru a adăuga adresa [email protected] la „Expeditori autorizați” în Outlook:

  1. Selectează e-mailul primit de la NetBet prin click-dreapta.
  2. Din meniul afișat, selectează „Junk” (spam).
  3. Click pe „Nu bloca acest expeditor” din meniul disponibil.

Vei primi următorul mesaj pop-up de confirmare: „Adresa de trimitere a mesajului selectat a fost adăugată la lista expeditorilor autorizați”.

  1. Click pe „OK”.

Pentru a adăuga adresa [email protected] la contacte:

  1. Deschide e-mailul primit de la NetBet.
  2. Poziționează mouse-ul deasupra adresei.
  3. Selectează „Deschide fișa de contact” din meniul derulant.
  4. Selectează „Adaugă la Contacte Outlook”.
  5. Click pe „Salvare”.

 

Windows Live Mail

  1. Deschide mesajul de la NetBet pentru a-l adăuga la liste de contacte.
  2. Selectează adresa prin click-dreapta și selectează „Adaugă expeditorul la contacte”.

SAU

  1. Click pe „Adaugă contact” din antetul e-mailului.
  2. Verifică detaliile contactului și click pe „Adaugă contact”.

Mozilla Thunderbird

  1. Click pe Agendă.
  2. Selectează Agendă Personală.
  3. Click pe butonul „Fișă nouă”. Se va deschide o fereastră cu 3 secțiuni: Contacte, Adresă și Altele.
  4. Accesează secțiunea Contacte și introdu adresa „[email protected]” în rubrica aferentă.
  5. Click pe „OK”.

 

AOL

  1. Selectează mesajul de la NetBet prin click-dreapta.
  2. Selectează „Adaugă la Contacte” din meniul derulant.
  3. Verifică detaliile asociate noului contact.

 

Entourage

  1. Deschide mesajul dorit.
  2. Selectează mesajul pe care vrei să îl adăugi la lista de contacte prin click-dreapta și selectează „Adaugă expeditorul în Agendă”.
  3. Verifică detaliile asociate noului contact, apoi închide fișa creată.

 

Software Anti-Spam

 

Cloudmark SpamNet

  1. Selectează Cloudmark | Opțiuni... din bara de meniuri Cloudmark SpamNet - Outlook.
  2. Click pe „Setări avansate”.
  3. Accesează secțiunea Whitelist (Contacte securizate).
  4. Click pe butonul „Adaugă”.
  5. Introdu: email.netbet.com.
  6. Click pe „OK”.

 

SpamPal

  1. Click-dreapta pe simbolul SpamPal.
  2. Selectează „Adaugă la Contacte securizate” din meniul afișat.
  3. Introdu: email.netbet.com
  4. Click pe „Adaugă”.

 

MailWasher

  1. Selectează „Instrumente”, click pe „Contacte neautorizate” și apoi click pe „Prieteni”.
  2. Din partea dreaptă a listei de prieteni, selectează „Adaugă”.
  3. Bifează opțiunea „Wildcard expression”.
  4. Introdu: *email.netbet.com
  5. Click pe „OK”.
  6. Click pe „OK” din nou.

 

Spam Sleuth

  1. Click pe „Fișier”, apoi pe „Configurare”.
  2. Accesează categoria „Prieteni”.
  3. Bifează opțiunea „Activ”.
  4. Introdu: *@email.netbet.com în secțiunea corespunzătoare.
  5. Click pe „OK”.

 

McAfee Spamkiller

  1. Selectează „Prieteni” din bara laterală.
  2. Click pe „Adaugă”.
  3. Bifează opțiunea „Toți utilizatorii din acest domeniu” din cadrul secțiunii „Tip Prieteni”.
  4. Click pe „OK”.

 

Oddpost

  1. Consultă dosarul „Spam Potențial”. 
  2. În caz că e-mailul de la NetBet a fost filtrat, selectează mesajul respectiv și bifează opțiunea „Transferă în Inbox și Marchează ca non-spam”.

 

SpamButcher

  1. Click pe „Configurare”.
  2. Accesează secțiunea „Expeditori confirmați”.
  3. Click pe „Adaugă” din cadrul meniului „Expeditori și destinatari confirmați”.
  4. Introdu: email.netbet.com.
  5. Click pe „OK”.

 

Mailblocks

  1. Accesează secțiunea „Adrese”.
  2. Click pe „Nou”.
  3. Introdu: @email.netbet.com
  4. Bifează opțiunea „Acceptă e-mailuri de la această adresă” din meniul „Opțiuni de primire”.
  5. Debifează opțiunea „Afișază la triere contacte” din meniul „Alte Opțiuni”.
  6. Click pe „Validează”.
  7. Click pe „OK”.

 

MailShield

  1. Selectează „Prieteni” din bara de meniuri.
  2. Click pe „Adaugă”.
  3. Introdu „@email.netbet.com”.
  4. Click pe „OK”.

 

Spameater Pro

  1. Selectează „Filtre” din bara laterală.
  2. Accesează secțiunea „Expeditori autorizați”.
  3. Selectează „Adaugă Filtru”.
  4. Introdu „email.netbet.com” în rubrica aferentă.
  5. Selectează „Domeniu e-mail” dintre opțiunile meniului Tip de Adresă.
  6. Click pe „OK”.

 

Norton AntiSpam

  1. Deschide Norton AntiSpam și accesează secțiunea „Statut și Setări”.
  2. Selectează „AntiSpam” din mijlocul ecranului.
  3. Selectează butonul galben „Configurare” din partea inferioară (dreapta) a ecranului.
  4. Accesează secțiunea „Listă Autorizată” (a doua din meniu).
  5. Click pe butonul „Adaugă”.
  6. Introdu „[email protected]” în rubrica aferentă.
  7. Click pe „OK”.

 

Spam Interceptor

  1. Urmează link-ul „Trusted” din meniul „Liste confirmate”.
  2. Introdu: *@email.netbet.com
  3. Click pe „Adaugă”.

 

Spam Inspector

  1. Accesează Spam Inspector și Selectează opțiunea „Gestionează Lista de Prieteni” fie din meniul Outlook, fie din bara de meniuri Spam Inspector.
  2. În cadrul opțiunii „Adaugă Prieten”, selectează e-mailul vizat.
  3. Selectează domeniul.
  4. Introdu: email.netbet.com
  5. Click pe butonul „>>”.
  6. Click pe „Închide”.

Alți furnizori de servicii de e-mail, clienți sau software Anti-Spam

În caz că filtrele utilizate redirecționează mesajele de la NetBet către dosarele Bulk sau Spam, te sfătuim să adaugi NetBet în Agendă și/sau în Lista de Contacte.

De asemenea, poți transfera mesajele NetBet în Inbox sau poți folosi opțiunea „forward”.

În caz că filtrele tale continuă să redirecționeze mesajele de la NetBet către dosarele Bulk sau Spam, te sfătuim să contactezi echipa de asistență a furnizorului tău de e-mail / filtre SPAM pentru a putea primi e-mailurile noastre pe viitor.

Da. Conectarea la contul de jucător NetBet nu a fost niciodată mai ușoară. Acum, jucătorii pot utiliza fie adresa de e-mail, fie numele de utilizator pentru a se conecta atât de pe desktop, cât și de pe mobil.

Secțiunea de mesaje este în meniul contului tău, pe care îl poți accesa ușor, cu un click pe numele tău în colțul din dreapta sus al paginii principale, apoi trebuie doar să selectezi Mesajele mele din meniul din partea stângă.

Atunci când utilizezi căsuța de mesaje din contul tău, poți comunica direct cu echipa noastră de asistență clienți, fără a fi nevoie să accesezi e-mailul tău. Acest lucru este mult mai rapid dacă ai o întrebare pentru serviciul de relații cu clienții sau dorești să ne trimiți documente.

Dă click pe numele tău, în colțul din dreapta sus al paginii și accesează contul tău. Din meniul Mesajele mele dă click pe Mesaj Nou, introdu subiectul, mesajul, atașează document(e) dacă este necesar și apoi dă click pe Trimite Mesaj. Echipa noastră de asistență va primi mesajul tău și se va ocupa de solicitarea ta în cel mai scurt timp posibil.

Bineînțeles! Accesează căsuța de mesaje și dă click pe Mesaj Nou. Poți încărca până la 3 documente, de maxim 20 MB și ni le poți trimite. Aceasta este cea mai rapidă și cea mai sigură metodă de a ne trimite documente.

La NetBet punem accent pe siguranța clienților și a operațiunilor lor, dorind să oferim în permanență un mediu de joc sigur, transparent și de încredere. 
Atât pentru noi ca și companie cât și pentru autorități este important ca toți clienții și tranzacțiile lor să poată fi identificate cu precizie. În acest fel ne asigurăm că prevenim accesul minorilor și a persoanelor vulnerabile la serviciile noastre în timp ce eliminăm o mare parte din riscurile de a favoriza activități de tip fraudulos, respectând astfel cerințele legale impuse de legislația din România.
Acest întreg proces de verificare este unul foarte scurt și în final, jucătorul este cel care beneficiază de servicii de top și complet sigure. 

Care sunt beneficiile?
Principalele beneficii ale unui cont certificat sunt următoarele:

  • Procesarea mai rapidă a retragerilor
  • Eliminarea limitei de depunere de 200 EUR sau echivalent
  • Bonusuri și promoții mai atractive
  • Răspunsuri mai rapide din partea serviciului de relații cu clienții

Cum îmi verific contul?

Cea mai simplă modalitate de verificare a contului este să ne trimiți o copie a unui act de identitate. Poți face acest lucru astfel:
- Conectează-te la contul tău de jucător NetBet
- Accesează meniul Contul Meu, din colțul dreapta-sus al paginii
- Intră în secțiunea Încărcă Documente (a 4-a opțiune din meniu)
- Încărcă o copie a actului de identitate
Ca alternativă poți trimite o copie prin email pe adresa [email protected]
Te rugăm să reții că limita maximă pentru e-mail este de 25 MB.

Sfaturi pentru o verificare ușoară
Pentru a evita proceduri suplimentare sau prelungirea nenecesară a întregului proces, te rugăm să ții cont de sfaturile de mai jos:

  • Furnizează întotdeauna copii/fotografii lizibile și de calitate crescută
  • Furnizează întotdeauna informații complete și corecte
  • Cere întotdeauna detalii suplimentare atunci când nu înțelegi o cerință
  • Pe parcursul verificărilor, nu încerca să deschizi conturi noi sau să schimbi datele furnizate la deschiderea contului

Verificări suplimentare
Uneori, este posibil ca un cont de jucător să fie supus unor verificări suplimentare.
Acest lucru se poate datora unor cazuri de genul: informații insuficiente sau neactualizate, realizarea de tranzacții de joc neobișnuite sau cu un volum semnificativ, încercări de fraudare.
În funcție de fiecare caz în parte, departamentul de risc și fraudă îți poate cere diverse documente sau confirmări și este posibil ca pe întreaga durată a verificărilor suplimentare, contul tău să fie înghețat.

ATENȚIE!
În cazul în care ai depus bani în contul tău NetBet și nu ai completat procesul de verificare, contul va fi închis și fondurile existente vor fi virate către bugetul de stat în conformitate cu prevederile legale.

  • Sep25, 2022