Asistență

Crearea unei mese de joc clasic

Pentru a crea o masă de table, trebuie să deschizi jocul și să setezi miza, timpul de joc, timpul mutării, punctajul (numărul de runde de joc) și convențiile de joc din meniul Creare Joc Nou disponibil.

Din momentul în care ai creat o masă, aceasta va fi vizibilă în lista de mese disponibile și vei primi un mesaj atunci când un adversar dorește să se alăture jocului.

De asemenea, poți solicita să te alături oricărei mese disponibile în listă, iar dacă adversarul tău va accepta oferta vei intra în joc.

Participarea la turnee

Turneele sunt vizibile în secțiunea Turnee din jocul de Table. Atunci când le selectezi, vei vedea un panou informativ care afișează toate informațiile despre turneu și anume: buy-in-ul (taxa de participare), premiul, ora la care începe, id-ul turneului, numărul de jucători înscriși și numărul minim de jucători necesar pentru ca turneul să aibă loc, numărul de locuri câștigătoare și convențiile de joc.

Dacă dorești să participi la un turneu, trebuie să apeși butonul „Intră” vizibil în dreptul turneului în lista de turnee disponibile sau în panoul informativ.

Informații generale

Participarea la jocurile și turneele de table este posibilă doar cu bani reali (balanța CASH a contului NetBet Casino).

Miza minimă pentru crearea unei mese este de 5 RON, iar miza maximă este de 100 RON.

Taxa de participare la jocul de table standard este de 4% din miza plasată de fiecare jucător.

Poți deschide maxim 3 mese de joc în același timp.

Poți juca la mai multe mese simultan, atunci când utilizezi un computer desktop. Pentru a juca la mai multe mese în același timp, apasă pe butonul + disponibil în dreapta ecranului de joc și adaugă partidele dorite la ecranul de joc.

În cazul unei deconectări, poți intra din nou în joc. Trebuie doar să redeschizi masa sau în cazul unui turneu, să accesezi butonul disponibil în meniul Tablou Principal.

În orice moment, poți vizualiza orice partidă care nu este creata cu convenția „Privat” accesând butonul vizualizare din dreptul mesei respective sau din secțiunea Tablou General din panoul informativ al turneelor la care ești înscris(ă).

Regulile jocului

Backgammon Clasic se joacă în doi, pe o tablă alcătuită din douăzeci și patru de triunghiuri denumite puncte. Triunghiurile sunt grupate în patru cadrane, fiecare cu șase triunghiuri. Cadranele poartă denumirile de casa jucătorului, exterior, casa adversarului și exterior. Casele și exterioarele sunt separate de o muchie denumită bară.

 

Figura 1
Figura 1. Tablă cu piesele în pozițiile inițiale

 

Fiecare jucător are cincisprezece piese. Dispunerea inițială a pieselor este: 2 piese la punctul 24 al fiecărui jucător, 5 piese la punctul 13 al fiecărui jucător, 3 piese la punctul 8 al fiecărui jucător și 5 piese la punctul 6 al fiecărui jucător. Ambii jucători au propria pereche de zaruri. Un cub de dublare, cu numerele 2, 4, 8, 16, 32 și 64 pe fețe, este folosit pentru a ține evidența cu miza curentă a jocului.

Scopul jocului

Scopul jocului este să muți toate piesele, în cerc, în casa proprie și apoi să le scoți din casă. Primul jucător care își scoate toate piesele din casă câștigă jocul.

 

Figura 2
Figura 2. Direcția de mutare a pieselor albe. Piesele adversarului se mută în direcția opusă.

 

Mutarea pieselor

Pentru începerea jocului, fiecare jucător aruncă numai un zar. Așa se determină cine face prima mutare și ce mutare va face. Dacă zarurile sunt identice, ambii jucătorii mai dau o dată cu zarul până ce se obțin numere diferite. Jucătorul cu numărul mai mare își va muta piesele conform numerelor obținute pe ambele zaruri. După această primă aruncare, jucătorii aruncă două zaruri pe rând. Aruncarea zarurilor indică punctele la care un jucător își poate muta piesele.

Se aplică următoarele reguli:

  • Piesele pot fi mutate numai în punctele libere, care nu sunt ocupate de două sau mai multe piese ale adversarului.
  • Numerele de pe cele două zaruri reprezintă mutări separate. De exemplu, dacă un jucător aruncă 4 și 6, poate muta o piesă peste patru spații într-un punct liber și o altă piesă peste șase spații într-un punct liber sau poate muta o singură piesă peste zece (4 + 6) spații într-un punct liber, dar numai dacă punctul intermediar (la patru sau șase spații din punctul de plecare) este și el liber.

 

Figura 3
Figura 3. Două moduri în care albul poate juca o aruncare de 3.

 

Jucătorul care aruncă duble joacă numerele indicate pe zaruri de două ori. O aruncare de 6 și 6 înseamnă că jucătorul are patru de șase de folosit.

Jucătorul trebuie să folosească ambele numere de la o aruncare (sau toate cele patru numere în cazul dublelor), posibil, dacă mutările sunt permise de regulile jocului. Când numai un număr poate fi jucat, jucătorul trebuie să joace numărul respectiv. Sau, dacă oricare dintre cele două numere poate fi jucat, dar nu ambele, jucătorul trebuie să joace numărul mai mare. Când niciunul dintre numere nu poate fi folosit, jucătorul stă o tură. În cazul dublelor, când toate cele patru numere nu pot fi jucate, jucătorul trebuie să efectueze cât mai multe mutări posibil.

Scoaterea pieselor pe bară

Punctul ocupat de o singură piesă de orice culoare se numește punct descoperit. Dacă o piesă adversă ajunge pe un punct descoperit, piesa descoperită este lovită și pusă pe bară. Ori de câte ori un jucător are una sau mai multe piese pe bară, prima lui obligație este să introducă piesele respective în casa adversă. Piesele sunt introduse prin mutarea într-un punct liber corespondent unuia dintre numerele de pe zarurile aruncate, dacă punctul respectiv nu este ocupat de două sau mai multe piese ale adversarului.

 

Figura 4
Figura 4. Dacă jucătorul aruncă zarurile și are o piesă pe bară, trebuie să introducă piesa la punctul 4 din casa adversarului, deoarece punctul 6 din casa adversarului nu este liber.

 

Dacă niciunul dintre cele două puncte nu este deschis, jucătorul stă o tură. Dacă jucătorul poate să își introducă numai câteva, dar nu toate piesele de pe bară, trebuie să introducă cât de multe poate în casa adversarului și apoi trebuie să renunțe la restul mutărilor din tura respectivă. După ce a introdus ultima piesă, jucătorul poate muta orice piesă.

Scoaterea din casă

Odată ce un jucător și-a mutat toate cele cincisprezece piese pe tablă și le-a adus în casă, poate începe să le scoată din casă. Scoaterea pieselor din casă se joacă astfel: jucătorul scoate o piesă dacă, la aruncarea zarurilor, obține un număr corespondent punctului în care se află piesa respectivă, pe care o scoate de pe tablă. Așadar, dacă dă 6, jucătorul are dreptul să scoată piesa de la punctul 6.

Dacă nu are nicio piesă în punctul indicat de zarurile aruncate, jucătorul trebuie să facă o mutare permisă folosind o piesă din punctul cel mai mare. Jucătorul nu este obligat să scoată piese din casă dacă poate face și alte mutări.

 

Figura 5
Figura 5. Jucătorul aruncă zarurile și scoate două piese din casă.

 

Jucătorul trebuie să aibă toate piesele active în casă ca să poată să înceapă scoaterea pieselor proprii de pe tablă. Dacă o piesă este scoasă pe bară în timpul scoaterii din casa proprie, jucătorul trebuie să readucă piesa respectivă în casa proprie înainte de a putea continua cu scoaterea pieselor din casă. Primul jucător care își scoate toate cele cincisprezece piese din casă câștigă jocul.

Cub de dublare

Fiecare joc de table începe la un punct. În timpul jocului, jucătorul care consideră că are un avantaj suficient, poate propune dublarea scorului. O poate face numai la începerea propriei ture și înainte să arunce zarurile. Dacă jucătorul căruia i se propune dublarea scorului refuză, acesta cedează jocul și pierde un punct. Dacă acceptă, jocul continuă cu scor dublat. Jucătorul care acceptă o dublare a scorului devine deținătorul cubului și numai el poate face următoarea propunere de dublare a scorului. Dublările ulterioare ale scorului din același joc se numesc redublări de scor. Dacă un jucător refuză o redublare a scorului, acesta pierde numărul de puncte care reprezentau miza înainte de redublare. Altminteri, devine noul deținător al cubului și jocul continuă cu scorul anterior dublat. Nu există limită pentru numărul de redublări de scor.

Marț și marț tehnic

La sfârșitul jocului, dacă jucătorul pierzător și-a scos din casă cel puțin o piesă, acesta pierde numai valoarea indicată pe cub (un punct, dacă nu a existat nicio dublare a scorului). Dacă însă pierzătorul nu și-a scos nicio piesă din casă, pierde de două ori valoarea cubului de dublare a scorului - Marț. Sau, mai rău, dacă pierzătorul nu și-a scos nicio piesă din casă și încă mai are o piesă pe bară sau în casa adversarului, acesta pierde de trei ori valoarea cubului de dublare a scorului - Koks.

Reguli suplimentare (convenții)

  • Beaver - când unui jucător i s-a făcut propunerea de dublare, poate redubla scorul imediat (beaver) cât timp deține cubul de dublare. Jucătorul care a dublat scorul inițial are opțiunea să accepte sau să refuze.
  • Regula Jacoby - Marț și Koks sunt considerate drept un singur joc dacă niciunul dintre jucători nu a propus dublarea scorului în timpul jocului. Această regulă accelerează un joc prin eliminarea situațiilor în care un jucător evită dublarea scorului ca să poată juca pentru marț.
  • Regula Crawford - conform acestei reguli, dacă într-o serie de jocuri (adică într-un meci) unul dintre jucători mai are nevoie doar de un punct ca să câștige, în jocul următor, cubul de dublare nu mai este disponibil (numai într-un singur joc). De exemplu, 2 jucători joacă un meci până la 7 puncte. Dacă scorul este de 6-2, cubul de dublare al scorului nu va mai fi disponibil în jocul următor. Însă, dacă iese câștigător jucătorul cu scor mai mic, scorul devine de 6-3 și, în următorul joc, cubul de dublare va fi din nou disponibil.
  • Incognito - numele de utilizator nu va fi afișat în sala de joc, va fi înlocuit cu Jucător 1, 2, etc.
  • Cu rating - rezultatul jocului determină rangul jucătorilor (în caz de câștig crește, în caz de pierdere, se reduce)
  • Privat - alegând această opțiune nimeni nu va putea urmări jocul în desfășurare.

Citește mai multe

Descrierea jocului

Jocul „Lucky Six“ este un joc electronic de pariuri pe evenimente generate aleatoriu prin intermediul unui RNG (Generator de Numere Aleatorii), unde RNG-ul se utilizează pentru selecționarea evenimentelor.

Acest joc de pariuri electronic oferă participanților săi 48 de numere dintre care în fiecare rundă sunt generate aleatoriu 35 de numere. Numerele sunt aranjate în 8 grupuri, iar fiecare grup cuprinde câte 6 numere. Fiecare grup este marcat cu o culoare aparte: roșu, verde, albastru, violet, maro, galben, portocaliu sau negru, precum urmează:

  1. Grupul roșu de numere: 1, 9, 17, 25, 33, 41;
  2. Grupul verde de numere: 2, 10, 18, 26, 34, 42;
  3. Grupul albastru de numere: 3, 11, 19, 27, 35, 43;
  4. Grupul violet de numere: 4, 12, 20, 28, 36, 44;
  5. Grupul maro de numere: 5, 13, 21, 29, 37, 45;
  6. Grupul galben de numere: 6, 14, 22, 30, 38, 46;
  7. Grupul portocaliu de numere: 7, 15, 23, 31, 39, 47;
  8. Grupul negru de numere: 8, 16, 24, 32, 40, 48.

Descrierea și durata jocului

O rundă a jocului Lucky Six durează 5 min și cuprinde anunțarea, numărătoarea inversă, extragerea și rezultatele.

Rezultatul jocului standard, special și sistem reprezintă numere independente din punct de vedere statistic, întâmplătoare și generate aleatoriu de către RNG.

Numerele generate aleatoriu (RNG) sunt confirmate de către autoritatea competentă certificării sistemelor de loterie și pariuri electronice.

Tipuri de Pariuri Standard

Pariu Standard 6/35

Pariul 6/35 (șase din treizeci și cinci) oferă 48 de numere (sortate de la 1 până la 48) dintre care jucătorul alege 6 numere diferite. În timpul unei runde de joc, 35 de numere din cele 48 sunt generate aleatoriu.

Dacă cele 6 numere selectate de către jucător sunt între aceste 35 de numere, jucătorul va câștiga premiul care este egal cu cuantumul pariului înmulțit cu coeficientul indicat prin ultimul număr nimerit.

Tabela Cotelor:

Numerele generate

Cota

Al 6-lea număr generat

10000

Al 7-lea număr generat

7500

Al 8-lea număr generat

5000

Al 9-lea număr generat

2500

Al 10-lea număr generat

1000

Al 11-lea număr generat

500

Al 12-lea număr generat

300

Al 13-lea număr generat

200

Al 14-lea număr generat

150

Al 15-lea număr generat

100

Al 16-lea număr generat

80

Al 17-lea număr generat

60

Al 18-lea număr generat

40

Al 19-lea număr generat

30

Al 20-lea număr generat

25

Al 21-lea număr generat

20

Al 22-lea număr generat

18

Al 23-lea număr generat

16

Al 24-lea număr generat

14

Al 25-lea număr generat

12

Al 26-lea număr generat

10

Al 27-lea număr generat

9

Al 28-lea număr generat

8

Al 29-lea număr generat

7

Al 30-lea număr generat

6

Al 31-lea număr generat

5

Al 32-lea număr generat

4

Al 33-lea număr generat

3

Al 34-lea număr generat

2

Al 35-lea număr generat

1

La două dintre numerele extrase de la al 6-lea la al 35-lea loc le vor fi atribuite simbolurile albastru și auriu.

Dacă cele 6 numere alese de către jucător sunt printre cele 35 de numere generate și dacă simbolul auriu este lângă al 6-lea număr extras, coeficientul ultimului număr nimerit al combinației câștigătoare extrase, va fi multiplicat de 2 ori.

Dacă cele 6 numere alese de către jucător sunt printre cele 35 de numere generate și dacă simbolul auriu este lângă al 6-lea număr extras și simbolul albastru este lângă oricare dintre cele 5 numere extrase care au rămas, coeficientul ultimului număr nimerit al combinației câștigătoare extrase, va fi multiplicat de 4 ori.

Poziția simbolurilor reprezintă rezultatul unei alegeri aleatorii și nu poate fi prevăzută. Pentru a asigura că x4 Bonus este întotdeauna la dispoziție, simbolul albastru va fi întotdeauna poziționat în fața simbolului auriu.

Șase numere o culoare (6/1)

Pariul șase numere o culoare (6/1) oferă jucătorilor posibilitatea să aleagă și să nimerească culorile unui grup de numere generat. Jucătorul va obține premiul dacă în cursul rundei va genera 6 numere de aceeași culoare, selectată înainte de începerea rundei. La acest tip de pariu se aplică coeficienții și regulile pariului standard 6/35.

Tipuri de pariuri speciale

Primele 5 Numere pare/impare

La pariul Primele 5 Numere pare/impare, jucătorul poate ghici dacă vor fi generate mai multe numere pare sau impare în primele 5 numere. Coeficientul rezultatelor evenimentului este 1,80.

Primul număr par/impar

La pariul Primul număr par/impar, jucătorul poate ghici dacă primul număr generat al rundei va fi par sau impar. Coeficientul oricărui rezultat al evenimentului este 1,80.

Suma primelor 5 numere (-122,5+)

La pariul Suma primelor 5 numere (-122,5+) jucătorul poate ghici dacă suma primelor 5 numere generate ale rundei va fi mai mică sau mai mare de 122.5. Coeficientul oricărui rezultat al evenimentului este 1,80.

Primul număr (-24.5+)

În pariul Primul număr (-24.5+) jucătorul poate ghici dacă primul număr generat al rundei va fi mai mic sau mai mare de 24.5. Coeficientul rezultatelor evenimentului este 1,80.

Culoarea primei bile

În pariul Culoarea primului număr, jucătorul poate ghici culoarea primului număr generat al rundei. Jucătorul are posibilitatea să aleagă 1, 2 sau 4 culori. Coeficienții rezultatului evenimentului sunt poziționate precum urmează:

  1. dacă primul număr generat coincide cu culoarea aleasă de către jucător, coeficientul aplicabil este 7.20;
  2. dacă primul număr generat coincide cu una din 2 culori alese de către jucător, coeficientul aplicabil este 3,60;
  3. dacă primul număr generat coincide cu una dintre 4 culori alese de către jucător, coeficientul aplicabil este 1,80;
Numărul bilei anterioare

În pariul Numărul bilei anterioare, jucătorul poate ghici dacă numărul ales va fi printre primele 5 numere generate în rundă. Coeficienții rezultatului evenimentului este 8.00.

Pariul Sistem

În ”Jocul Sistem”, jucătorul poate selecta mai mult de 6 numere din gama de 48 numere, adică, jucătorul poate alege 7,8,9 și 10 numere, deci să formeze sistemul definit anterior 6/7, 6/8, 6/9, 6/10. Pentru a beneficia de premiu, jucătorul trebuie să nimerească cel puțin 6 numere din toate numerele selectate. Odată cu alegerea numărului mai mare trebuie să crească și numărul de combinații, așa cum urmează:

  1. pentru sistemul 6/7, numărul combinațiilor posibile este 7;
  2. pentru sistemul 6/8, numărul combinațiilor posibile este 28;
  3. pentru sistemul 6/9, numărul combinațiilor posibile este 84;
  4. pentru sistemul 6/10, numărul combinațiilor posibile este 210.

În Jocul Sistem, premiul va fi calculat în funcție de suma totală de pe bilet și va fi împărțit la numărul de combinații posibile iar rezultatul va fi multiplicat cu coeficientul indicat împreună cu ultimul număr nimerit al combinației câștigătoare.

Dacă jucătorul câștigă premiul la Pariul Sistem și dacă urmează un simbol după unul dintre numerele generate alese, coeficientul în funcție de ultimul număr extras se va dubla la toate combinațiile câștigătoare care conțin numărul care urmărește simbolul.

Dacă jucătorul câștigă premiul la Pariul Sistem și dacă un simbol urmează două dintre numerele generate alese, coeficientul în funcție de ultimul număr extras se va tripla la toate combinațiile câștigătoare care conțin două numere care urmăresc simbolul.

Pariul în Avans

În “Joc în Avans“ jucătorul poate plasa orice pariu (Standard, Special, Sistem) până la 10 runde în avans. În acest caz, fiecare pariu va fi luat în considerare separat.

Timpul și condițiile de renunțare la pariurile plasate

Jucătorul poate renunța la plata efectuată pentru participarea la Lucky Six, cu maxim 5 secunde înainte de începutul numărătorii inverse.

Jucătorul poate renunța la plata viitorului pariu, cel târziu cu 5 secunde înainte de începutul numărătorii inverse a primei runde. Renunțarea ulterioară la plata viitorului pariu nu este posibilă.

Dacă jucătorul renunță la plată din cauza participării la jocul de pariuri electronic, în conformitate cu Regulile Jocului (renunțarea la plată), el are dreptul la restituirea plății.

Citește mai multe

Blackjack-ul nostru este compus dintr-un dealer și un jucător. Dealer-ul are 6 pachete de cărți, toate amestecate împreună.

Înainte ca dealer-ul să împartă cărțile, jucătorul va alege suma pe care doreşte să o mizeze, poziţionând mouse-ul deasupra stivei de jetoane cu valori de 4 RON, 20 RON, 40 RON, 100 RON, 200 RON, 400 RON și la 2000 RON. După ce a plasat miza, jucătorul va trebui să dea click pe butonul „JOACĂ”.

De îndată ce dealer-ul a terminat de împărţit cărţile, jucătorul nu mai are posibilitatea de a schimba valoarea mizei.
În funcţie de şansele jucătorului, anumite opţiuni vor deveni active pentru a facilita jocul. De exemplu, butonul „SPLIT” va apărea atunci când va exista posibilitatea împărţirii cărţilor, permiţând astfel jucătorului să joace două mâini diferite.

În Blackjack, scopul final este ca jucătorul să obţină sau să fie cât mai aproape de 21, prin adunarea valorilor tuturor cărţilor distribuite de dealer per mână, însă fără a depăşi 21. Mâna este câştigătoare atunci când suma finală a cărţilor jucătorului (egală sau aproape de 21) depăşeşte suma finală a cărţilor dealer-ului, cu menţiunea că jucătorul va pierde (în alte cuvinte va fi „Busted”) dacă totalul este peste 21. Dacă la final, suma este egală cu cea a dealer-ului, jucătorul va fi rambursat de miza iniţială. Fiecare carte va fi calculată în funcţie de numărul înscris pe ea. Cărţi precum Valetul, Dama sau Popa valorează zece puncte. Aşii pot fi număraţi fie ca 11, fie ca 1, la alegerea jucătorului.

- Jucătorul primeşte 2 cărţi cu faţa în sus. Jucătorul poate primi oricâte cărţi doreşte pentru a ajunge cât mai aproape de 21.

- Dealer-ul primeşte la rândul lui 2 cărţi; una va fi cu faţa în sus, cealaltă în jos. Dealer-ul va afişa „ascunsă” abia după ce jucătorul a plasat miza.

- Apoi dealer-ul va întoarce cărtea „ascunsă”.
- Dacă valoarea totală a cărţilor dealer-ului este situată între 17 şi 21, atunci dealer-ul trebuie să nu mai ia cărți (STAND).

- Dacă valoarea totală a cărţilor este egală sau mai mică de 16, dealer-ul va continua să ceară cărţi până când va ajunge la 17 sau mai mult.

- Dacă dealer-ul depăşeşte 21, pierde jocul, iar jucătorul câştigă mâna.

- Jucătorul câştigă dacă valoarea totală a mâinii este mai mare decât cea a dealer-ului, însă fără a depăşi 21.

- Orice mână mai mică decât cea a dealer-ului va fi considerată necâștigătoare.
- Dacă jucatorul are Blackjack (ceea ce înseamnă că are un 10 sau un As), va câştiga 1,5 din valoarea mizei, exceptând situaţia în care şi dealer-ul are Blackjack. În acest caz, va fi egalitate.

OPŢIUNI:

DUBLEAZÃ
Imediat ce a primit primele două cărţi, jucătorul va putea selecta butonul „DUBLEAZÔ.
Această opţiune va dubla automat miza iniţială a jucătorului, iar dealer-ul va distribui cea de-a treia carte cu fața în sus.
Jucătorul nu va mai putea primi nicio altă carte.
Opţiunea poate fi folosită după ce jucătorul primeşte primele două cărţi sau după ce face split.

SPLIT
Dacă primele două cărţi primite au aceeași valoare, jucătorul va putea împărţi mâna (split), obţinând astfel 2 mâini diferite.
Fiecare mână va fi jucată separat.
Jucătorul va juca acum două mâini diferite și astfel va putea solicita oricâte cărţi doreşte pentru fiecare din cele două mâini, însă fără a depăşi 21.
Dacă jucătorul vrea să împartă doi Aşi şi are Blackjack, acesta va fi considerat ca un singur 21. Dacă şi dealer-ul are 21, se consideră egalitate.

STOP
După ce primeşte primele două cărţi, jucătorul poate selecta butonul STOP.
Această opţiune îi permite jucătorului să abandoneze jocul şi să recupereze tot sau jumătate din valoarea mizei inițiale, în funcţie de momentul jocului.
Un nou joc poate începe.

INSURANCE (ASIGURARE)
Jucătorul se poate folosi de ASIGURARE atunci când una din cărțile de pe masă dealer-ului este un As. Acest lucru înseamnă că jucătorul va putea juca jumătate din miza inițială pentru a se asigura că nu va pierde toată miza în eventualitatea în care dealer-ul va avea pe lângă acel As încă un 10 sau o carte cu imagine.
Dacă dealer-ul are un As și un 10, jucătorul câștigă de 2,5 ori valoarea asigurării (păstrează miză inițială plus valoarea asigurării).
În cazul în care dealer-ul are o carte mai mică de 10, jucătorul pierde valoarea asigurării, iar jocul va continua în mod normal. Câștigător va fi cel care va fi cel mai aproape de 21.
Dacă jucătorul plătește asigurarea, nu va mai putea folosi opțiunile SPLIT sau DUBLEAZÃ.

Push sau Draw (Egalitate)
Egalitate este atunci când valoarea totală a cărților jucătorului este egală cu valoarea totală a cărților dealer-ului. În caz de egalitate, nimeni nu pierde, iar jucătorul este rambursat de miza inițială.

Citește mai multe

Regulile jocului

Valoarea prestabilită a jetoanelor este de 1.

Cum se joacă?

Blackjack Multihand vă oferă posibilitatea de a juca mai multe mâini împotriva dealer-ului. Dealer-ul primeşte cărţi până la 16 și se va opri la 17 sau mai sus. Dacă ați depăşit toate mâinile posibile, dealer-ul nu este obligat să ceară cărţi suplimentare. Regulile de mai jos se aplică de fiecare dată, pentru oricare din cele 3 mâini posibile.
Notă:

- Bust - când o mână depăşeşte 21 de puncte, se numeşte Bust sau Depăşire.
- Blackjack – când suma primelor două cărţi este egală cu 21; Blackjack este superior unei combinaţii simple de 21 de puncte.
- Push – când valoarea cărţilor jucătorului este egală cu valoarea cărţilor dealer-ului; jucătorului îi este rambursată miza iniţială.
- Mână Hard – orice mână care nu conţine un As sau orice mână în care Asul se calculează ca 1 pentru a evita Depăşirea.
- Mână Soft - când un As este calculat ca 11, fără însă ca mâna să depăşească 21.

Pentru a juca Blackjack Multihand, urmaţi paşii de mai jos:

Pasul 1: Pentru a începe jocul, trebuie mai întâi să plasaţi o miză. Pentru o miză de tip Ante, mutaţi cursorul mouse-ului deasupra stivei de jetoane şi selectaţi valoarea dorită; alegeţi apoi una din secţiunile Ante de pe masă pentru a plasa miza. Fiecare click adaugă un jeton. Puteţi miza oricâte jetoane doriţi per mână, ţinând cont că valoarea totală a mizelor nu poate depăşi limita maximă a mesei şi că balanţa dvs. trebuie să poată acoperi valoarea mizei dorite.
Notă:
După selectarea butonului DEAL (Împarte cărţile), jucătorul nu va mai putea miza o altă sumă pentru mâna în curs.

Pasul 2: După plasarea mizei, jucătorul are următoarele opţiuni:

- DEAL – Click pe butonul DEAL după plasarea mizei pentru a putea începe jocul.
- ANULEAZĂ – Dacă jucătorul dorește să anuleze miza actuală şi să plaseze o nouă miză, poate da click pe butonul ANULEAZĂ înainte de a începe jocul.

Pasul 3: După începerea jocul şi distribuirea primelor două cărţi, următoarele opțiuni devin disponibile, în funcţie de caz:

- HIT (Carte suplimentară) – Dacă doriţi să primiţi o carte nouă, selectaţi butonul HIT (Carte suplimentară).
- STAND – Dacă sunteţi mulţumit/ă de mâna curentă şi vreţi să încheiaţi jocul, selectaţi butonul STAND. După selectarea opţiunii, dealer-ul îşi arătă cărţile și cere cărţi noi, dacă este necesar.
- DUBLEAZÃ – Dacă doriţi să dublaţi miza din secțiunea Ante, selectaţi butonul DUBLEAZÃ după ce aţi primit primele două cărţi. Veţi primi o a treia carte, cu faţa în sus, iar dealer-ul îşi va arata cartea ascunsă și va cere noi cărţi, dacă este necesar. Odată selectată opţiunea, nu veţi mai putea primi cărţi noi pentru mâna în curs. Opţiunea DUBLEAZÃ este disponibilă doar pentru primele două cărţi. După Split, opţiunea DUBLEAZÃ este disponibilă doar pentru primele două cărţi ale fiecărei mâini.
- SPLIT – Dacă primele două cărţi primite au aceeași valoare, puteţi folosi opţiunea SPLIT pentru a juca două mâini diferite. Veţi primi o a doua carte pentru fiecare mână în momentul în care mâna devine activă.

Fiecare mână va fi jucată individual, iar mâna în curs va fi evidenţiată cu ajutorul unei săgeţi ce va apărea deasupra ei.
Când se foloseşte această opţiune, o miză egală cu valoarea mizei iniţiale se deduce din balanţă pentru cea de-a doua mână. În acest moment, aţi plasat o miză egală pe fiecare din cele două mâini.
Puteţi cere oricâte cărţi doriţi pentru fiecare mână atâta timp cât valoarea cărților nu depăşeşte 21.
Vă rugăm să reţineţi că după SPLIT, un As plus o carte cu valoare de 10 se vor calcula ca 21 de puncte, fără a se considera Blackjack. Puteţi folosi opţiunea SPLIT o singură dată per zonă de mizare.

- INSURANCE (ASIGURARE) – Puteţi opta pentru Asigurare când dealer-ul are un As la vedere pentru oricare din cele trei mâini. Prin plasarea unei mize suplimentare pe Asigurare – adică jumătate din miza Ante, vă asiguraţi că în cazul în care dealer-ul are Blackjack, nu veţi pierde întreaga miză. Dacă dvs. aveţi Blackjack, iar dealer-ul are un As cu faţa în sus, veţi deveni eligibil pentru EVEN MONEY. Dacă dealer-ul are un As şi o carte cu valoare de 10, veţi pierde miza iniţială, dar veţi câştiga 2:1 din asigurare.
Pierdeţi asigurarea când cartea cu faţa în jos a dealer-ului nu are valoare de 10, iar jocul continuă în mod normal. Rețineț că nu veţi putea opta pentru SPLIT sau DUBLEAZÃ după ce aţi plătit asigurarea.
Notă: Când vi se va cere să alegeţi INSURANCE (Da sau Nu), bifaţi căsuţa: „Reţine această opţiune” în caz că doriţi să repetaţi acţiunea pe parcursul sesiunii curente. Căsuţa „Reţine această opţiune” este disponibilă doar când se joacă mai multe mâini.

- EVEN MONEYPuteţi alege EVEN MONEY când aveţi Blackjack, iar dealer-ul are un As la vedere. Dacă selectaţi EVEN MONEY, veţi câştiga 1:1 din miza iniţială, iar jocul se va încheia. Chiar dacă dealer-ul are Blackjack, dvs. câştigaţi în loc de a face remiză.

NOTĂ: Când vi se va cere să alegeţi EVEN MONEY (Da sau Nu), bifaţi căsuţa: „Reţine această opţiune” în caz că doriţi să repetaţi acţiunea pe parcursul sesiunii curente. Căsuţa „Reţine această opţiune” este disponibilă doar când se joacă mai multe mâini.

Pasul 4: Orice câştig va fi adăugat în balanţa dvs. și aveţi posibilitatea să:

- jucaţi un nou joc prin selectarea butonului JOC NOU – reveniţi la Pasul 1.
- selectaţi ULTIMA MIZĂ – reveniţi la Pasul 2.
- plasaţi aceeaşi miză ca în jocul anterior prin selectarea butonului REBET ŞI DEAL – reveniţi la Pasul 3.

NOTĂ: Opţiunile REBET ŞI DEAL, respectiv ULTIMA MIZĂ devin inactive când alegeţi să începeţi o nouă sesiune de joc. Dacă balanţa dvs. nu acoperă valoarea mizei, veţi fi notificat/ă în acest sens.

Tabel Câștiguri:

Tip de Miză

Câștig

Miza Ante

1:1

Blackjack

3:2

Insurance

2:1 din asigurare

Even Money

1:1

Miza ANTE este considerată câştigătoare atunci când combinaţia jucătorului este mai aproape de 21 decât cea a dealer-ului, însă fără a depăşi 21.

Valoarea cărţilor:

Fiecare pachet de cărţi are patru culori: pică, caro, cupă şi treflă. Toate culorile au valoare egală.

Carte

Valoare Carte

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

7

8

8

9

9

10

10

Valet

10

Damă

10

Popă

10

As

1 sau 11

Citește mai multe

Regulile jocului

Valoarea prestabilită a jetoanelor este de 1.

Cum se joacă?

Blackjack Atlantic City va oferă posibilitatea de a juca o mână contra dealer-ului. Dealer-ul va cere cărţi până la 16 și se va opri la 17 sau mai sus. Dacă aţi depăşit toate mâinile posibile, dealer-ul nu este obligat să ceară cărţi suplimentare.

Notă

- Bust - când o mână depăşeşte 21 de puncte, este numită Bust sau Depăşire.
- Blackjack – când suma primelor două cărţi este egală cu 21; Blackjack este superior unei combinaţii simple de 21 de puncte.
- Push – când valoarea cărţilor jucătorului este egală cu valoarea cărţilor dealer-ului; jucătorului îi este rambursată miza iniţială.
- Mână Hard – orice mână care nu conţine un As sau orice mână în care Asul se calculează ca 1 pentru a evita depăşirea.
- Mână Soft- când un As este calculat ca 11, fără ca mâna să depăşească 21.

Pentru a juca Blackjack Atlantic City, urmaţi paşii de mai jos:

Pasul 1: Pentru a începe jocul, trebuie mai întâi să plasaţi o miză. Pentru o miză de tip Ante, mutaţi cursorul mouse-ului deasupra stivei de jetoane şi selectaţi valoarea dorită; alegeţi apoi una din secţiunile Ante de pe masă pentru a miza. Fiecare click adaugă un jeton. Puteţi miza oricâte jetoane doriţi per mână, ţinând cont că valoarea totală a mizelor nu poate depăşi limita maximă a mesei şi că balanţa dvs. trebuie să poată acoperi valoarea mizei dorite.
Notă:
După selectarea butonului DEAL (Împarte cărţile), jucătorul nu va mai putea selecta o altă stivă de jetoane până când nu se termină jocul.

Pasul 2: După plasarea mizei, veţi avea următoarele opţiuni:

- DEAL – Click pe butonul DEAL pentru a începe jocul după ce ați plasat miza.
- ANULEAZĂ – Dăcă doriţi să anulaţi miza actuală şi să plasaţi o nouă miză, clik pe butonul ANULEAZĂ înainte de a începe jocul.

Pasul 3: După ce începe jocul şi primiţi cele două cărţi, următoarele opțiuni devin disponibile, în funcţie de caz:

- HIT (Carte suplimentară) – Dacă doriţi să primiţi o carte nouă, selectaţi butonul HIT (Carte suplimentară).
- STAND – Dacă sunteţi mulţumit/ă de mâna curentă şi vreţi să încheiaţi jocul, selectaţi butonul STAND. După selectarea opţiunii, dealer-ul îşi arătă cărţile și va cere alte cărţi, dacă este necesar.
- DUBLEAZÃ – Dacă doriţi să dublaţi miza din secțiunea Ante, selectaţi butonul DUBLEAZÃ după ce aţi primit primele două cărţi. Veţi primi o a treia carte, cu faţa în sus, iar dealer-ul îşi va arăta cartea ascunsă și va cere cărţi noi, dacă este necesar. Odată selectată opţiunea, nu veţi mai putea primi alte cărţi pentru mâna în curs. Opţiunea DUBLEAZÃ este disponibilă doar pentru primele două cărţi. După Split, opţiunea DUBLEAZÃ este disponibilă doar pentru primele două cărţi ale fiecărei mâini.

Notă: dacă faceţi split cu Aşi, nu veţi mai avea posibilitatea de a dubla.

- SPLIT – Dacă primele două cărţi primite au aceeași valoare, puteţi folosi opţiunea SPLIT pentru a juca două mâini diferite. Veţi primi o a doua carte pentru fiecare mână în momentul în care mâna devine activă.

Fiecare mână va fi jucată individual, iar mâna în curs va fi evidenţiată cu ajutorul unei săgeţi ce va apărea deasupra ei.
Când se foloseşte această opţiune, o miză egală cu valoarea mizei iniţiale se deduce din balanţă pentru cea de-a doua mână. În acest moment, aţi plasat o miză egală pe fiecare din cele două mâini.
Puteţi cere oricâte cărţi doriţi pentru fiecare mână atâta timp cât valoarea cărților nu depăşeşte 21.
Notă: După SPLIT, un As plus o carte cu valoare de 10 se vor calcula ca 21, dar nu se va considera că aveţi Blackjack. Puteţi folosi opţiunea SPLIT de trei ori, în limita a 4 mâini împărţite.

- INSURANCE (ASIGURARE) – Puteţi opta pentru Asigurare când dealer-ul are un As cu faţa în sus pentru oricare din cele trei mâini. Prin plasarea unei mize suplimentare pe Asigurare - jumătate din Ante - vă asiguraţi că în cazul în care dealer-ul are Blackjack, nu veţi pierde întreaga miză. Opţiunea este disponibilă doar în cazul în care nu aveţi BlackJack.

Dacă dealerul are un As şi o carte cu valoare de 10, veţi pierde miza iniţială, dar veţi câştiga 2:1 din asigurare.
Când cartea ascunsă a dealer-ului nu are valoare de 10, pierdeţi asigurarea şi jocul continuă în mod normal.
Dacă dealer-ul are un As la vedere, primiţi Asigurarea, iar dealer-ul se califică pentru BlackJack. Dacă dealer-ul are o carte la vedere cu valoarea de 10, nu primiţi Asigurarea, iar dealer-ul se califică pentru BlackJack. Dacă dealer-ul nu are BlackJack, opţiunile DUBLEAZÃ şi SPLIT sunt permise.

- SURRENDER (ABANDON)– opţiunea este disponibilă la începutul fiecărei mâini doar în cazul în care nu aţi platit ASIGURAREA şi doar în cazul în care dealer-ul nu are BlackJack. În caz de ABANDON, vi se va rambursa jumătate din miză.

Important: Dealer-ul se va califica pentru BlackJack doar în situatia în care prima carte are valoare de 10. Dacă prima carte este un As, vi se va cere asigurarea, iar dealer-ul va verifica dacă are BlackJack înainte ca jocul să continue.

Pasul 4: Orice câştig se va adăuga în balanţa dvs. și aveţi posibilitatea să:

- jucaţi un nou joc prin selectarea butonului JOC NOU – reveniţi la Pasul 1.
- selectaţi ULTIMA MIZĂ – reveniţi la Pasul 2.
- plasaţi aceeași miză ca în jocul anterior prin selectarea butonului REBET ŞI DEAL – reveniţi la Pasul 3.

NOTĂ: Opţiunile REBET ŞI DEAL, respectiv ULTIMA MIZĂ devin inactive când alegeţi să începeţi o nouă sesiune de joc. Dacă balanţa dvs. nu acoperă valoarea mizei, veţi fi notificat/ă în acest sens.

Tabel de Câștiguri:

Tip de Miză

Câștig

Miza Ante

1:1

Blackjack

3:2

Insurance

2:1 din asigurare

Miza ANTE este considerată câştigătoare atunci când combinaţia jucătorului este mai aproape de 21 decât cea a dealer-ului, însă fără a depăşi 21.

Valoarea cărţilor:

Fiecare pachet de cărți are patru culori: pică, caro, cupă şi treflă. Culorile au valoare egală.

Carte

Valoare Carte

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

7

8

8

9

9

10

10

Valet

10

Damă

10

Popă

10

As

1 sau 11

Citește mai multe

Regulile jocului

Valoarea prestabilită a jetoanelor este de 1.

Cum se joacă?

French Blackjack vă oferă posibilitatea de a juca o mână contra dealer-ului. Dealer-ul primeşte cărţi până la 16 și se va opri la 17 sau mai sus. Dacă aţi depăşit toate mâinile posibile, dealer-ul nu este obligat să ceară cărţi suplimentare. Spre deosebire de BlackJack, dealer-ul nu primeşte o carte ascunsă.
Notă:

- Bust - când o mână depăşeşte 21 de puncte, este numită numeşte Bust sau Depăşire.
- Blackjack – când suma primelor două cărţi este egală cu 21; Blackjack este superior unei combinaţii simple de 21 de puncte.
- Push – când valoarea cărţilor jucătorului este egală cu valoarea cărţilor dealer-ului; jucătorului îi este rambursată miza iniţială.
- Mână Hard – orice mână care nu conţine un As sau orice mână în care Asul se calculează ca 1 pentru a evita depăşirea.
- Mână Soft - când un As este calculat ca 11, însă fără ca mâna să depăşească 21.

Pentru a juca French Blackjack, urmaţi paşii de mai jos:

Pasul 1: Pentru a începe jocul, trebuie mai întâi să plasaţi o miză. Pentru o miză de tip Ante, mutaţi cursorul mouse-ului deasupra stivei de jetoane şi selectaţi valoarea dorită; alegeţi apoi una din secţiunile Ante de pe masă pentru a plasa miza. Fiecare click adaugă un jeton. Puteţi miza oricâte jetoane doriţi per mână, ţinând cont că valoarea totală a mizelor nu poate depăşi limita maximă a mesei şi că balanţa dvs. trebuie să poată acoperi valoarea mizei dorite.
Notă:
După selectarea butonului DEAL (Împarte cărţile), jucătorul nu va mai putea selecta o altă stivă de jetoane până când nu se termină jocul.

Pasul 2: După plasarea mizei, veţi avea următoarele opţiuni:

- DEAL – Click pe butonul DEAL pentru a începe jocul după ce ați plasat miza.
- ANULEAZĂ – Dăcă doriţi să anulaţi miza actuală şi să plasaţi o nouă miză, click pe butonul ANULEAZĂ înainte de a începe jocul.

Pasul 3: După ce începe jocul şi primiţi primele două cărţi, următoarele opțiuni devin disponibile, în funcţie de caz:

- HIT (Carte suplimentară) – Dacă doriţi să primiţi o nouă carte, selectaţi butonul HIT (Carte suplimentară).
- STAND – Dacă sunteţi mulţumit/ă de mâna curentă şi vreţi să încheiaţi jocul, selectaţi butonul STAND. Odată ce ați activat opțiunea, dealer-ul îşi va arăta cărţile și va cere cărţi noi, dacă este necesar.
- DUBLEAZĂ – După ce primiţi două cărţi cu o valoare combinată de 9, 10 sau 11, selectaţi butonul DUBLEAZÃ pentru a vă dubla miza din secțiunea ANTE. Veţi primi o a treia carte cu fața în sus, iar dealer-ul va cere noi cărţi, dacă este necesar. Odată selectată opţiunea, nu veţi mai putea primi noi cărţi pentru mâna în curs. După split, opţiunea DUBLEAZÃ va fi disponibilă strict pentru primele două cărţi ale fiecărei mâini dacă cele două cărţi au o valoare combinată de 9, 10 sau 11.

Notă: Dacă folosiți opțiunea SPLIT pentru aşi, nu mai aveţi posibilitatea de a dubla.

- SPLIT – Dacă primele două cărţi primite au aceeași valoare, puteţi folosi opţiunea SPLIT pentru a juca două mâini diferite. Veţi primi o a doua carte pentru fiecare mână în momentul în care mâna devine activă.

Fiecare mână va fi jucată individual, iar mâna în curs va fi evidenţiată cu ajutorul unei săgeţi ce va apărea deasupra ei.
Când se foloseşte această opţiune, o miză egală cu valoarea mizei iniţiale se va deduce din balanţă pentru cea de-a doua mână. În acest moment, aţi plasat o miză egală pe fiecare din cele două mâini. Puteţi cere oricâte cărţi doriţi pentru fiecare mână activă curentă atâta timp cât valoarea cărților nu depăşeşte 21.
Notă: După SPLIT, un As plus o carte cu valoare de 10 se vor calcula ca 21, fără a se considera că aveţi Blackjack.
Puteţi face SPLIT de două ori, în limita a 3 mâini împărţite.

- INSURANCE(ASIGURARE) – Puteţi opta pentru Asigurare când dealer-ul are un As la vedere. Prin plasarea unei mize suplimentare pe Asigurare - jumătate din Ante - vă asiguraţi că în cazul în care dealer-ul are Blackjack, nu veţi pierde întreaga miză. Opţiunea este disponiblă doar în cazul în care nu aveți BlackJack.

Dacă dealer-ul are un As şi o carte cu valoare de 10, veţi pierde miza iniţială, dar veţi câştiga 2:1 din asigurare.
Opţiunile DUBLEAZĂ şi SPLIT rămân disponibile după ce aţi plătit ASIGURAREA.

Pasul 4: Orice câştig va fi adăugat în balanţa dvs. și aveţi avea posibilitatea să:

- jucaţi un nou joc prin selectarea butonului JOC NOU – reveniţi la Pasul 1.
- selectaţi ULTIMA MIZĂ – reveniţi la Pasul 2.
- plasaţi aceeași miză ca în jocul anterior prin selectarea butonului REBET ŞI DEAL – reveniţi la Pasul 3.

Notă: Opţiunile REBET ŞI DEAL, respectiv ULTIMA MIZĂ devin inactive când alegeţi să începeţi o nouă sesiune de joc. Dacă balanţa dvs. nu acoperă valoarea mizei, veţi fi notificat/ă în acest sens.

Tabel de Câștiguri:

Tip de Miză

Câștig

Miza Ante

1:1

Blackjack

3:2

Insurance

2:1 din asigurare

Miza ANTE este considerată câştigătoare atunci când combinaţia jucătorului este mai aproape de 21 decât cea a dealer-ului, fără a depăşi 21.

Valoarea cărţilor:

Fiecare pachet de cărţi are patru culori: pică, caro, cupă şi treflă. Culorile au valoare egală.

Carte

Valoare Carte

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

7

8

8

9

9

10

10

Valet

10

Damă

10

Popă

10

As

1 sau 11


Citește mai multe

Regulile jocului

Valoarea prestabilită a jetoanelor este de 100.

Cum se joacă?

BlackJack Multihand VIP vă oferă posibilitatea de a juca până la 5 mâini contra dealer-ului. Dealer-ul primeşte cărţi până la 16 și se va opri la 17 sau mai sus. Dacă aţi depăşit toate mâinile posibile, dealer-ul nu este obligat să ceară cărţi suplimentare. Regulile de mai jos se aplică pentru fiecare din cele 5 mâini posibile per joc.

Notă:

- Bust - când o mână depăşeşte 21 de puncte, este numită Bust sau Depăşire.
- Blackjack – când suma primelor două cărţi este egală cu 21; Blackjack este superior unei combinaţii simple de 21 de puncte.
- Push – când valoarea cărţilor jucătorului este egală cu valoarea cărţilor dealer-ului; jucătorului îi este rambursată miza iniţială.
- Mână Hard – orice mână care nu conţine un As sau orice mână în care Asul se calculează ca 1 pentru a evita depăşirea.
- Mână Soft - când un As este calculat ca 11, însă fără ca mâna să depăşească 21.

Pentru a juca Blackjack Multihand VIP, urmaţi paşii de mai jos:

Pasul 1: Pentru a începe jocul, trebuie mai întâi să plasaţi o miză. Pentru o miză de tip Ante, mutaţi cursorul mouse-ului deasupra stivei de jetoane şi selectaţi valoarea dorită; alegeţi apoi una din secţiunile Ante de pe masă pentru a plasa miza. Fiecare click adaugă un jeton. Puteţi miza oricâte jetoane doriţi per mână, ţinând cont că valoarea totală a mizelor nu poate depăşi limita maximă a mesei şi că balanţa dvs. trebuie să poată acoperi valoarea mizei dorite.

Notă:
După selectarea butonului DEAL (Împarte cărţile), jucătorul nu va mai putea selecta o altă stivă de jetoane până când nu se termină jocul.
Dacă plasaţi o miză ANTE inferioară ca valoare limitei minime, miza va fi mărită în mod automat pentru a atinge limita minimă.

Pasul 2: După plasarea mizei, aveţi următoarele opţiuni:

- DEAL – Click pe butonul DEAL pentru a începe jocul după ce ați plasat miza.
- ANULEAZĂ – Dăcă doriţi să anulaţi miza actuală şi să plasaţi o nouă miză, click pe butonul ANULEAZĂ înainte de a începe jocul.

Pasul 3: După ce începe jocul şi primiţi primele două cărţi, următoarele opțiuni vor deveni disponibile, în funcţie de caz:

- HIT (Carte suplimentară) – Dacă doriţi să primiţi o nouă carte, selectaţi butonul HIT (Carte suplimentară).
- STAND – Dacă sunteţi mulţumit/ă de mâna curentă şi vreţi să încheiaţi jocul, selectaţi butonul STAND. După selectarea opţiunii, dealer-ul îşi arată cărţile și cere cărţi noi, dacă este cazul.
- DUBLEAZÃ – Dacă doriţi să dublaţi miza din secțiunea Ante, selectaţi butonul DUBLEAZÃ după ce aţi primit primele două cărţi. Veţi primi o a treia carte cu faţa în sus, iar dealer-ul îşi va arata cartea ascunsă și va cere noi cărţi, dacă este necesar. Odată selectată opţiunea, nu veţi mai putea primi cărţi noi pentru mâna în curs. Opţiunea DUBLEAZÃ este disponibilă doar pentru primele două cărţi. După Split, opţiunea DUBLEAZÃ este disponibilă doar pentru primele două cărţi ale fiecărei mâini.
- SPLIT – Dacă primele două cărţi dintr-o mână au aceeași valoare, puteţi folosi opţiunea SPLIT pentru a împărţi cărţile în două mâini diferite. Veţi primi cea de-a doua carte pentru fiecare mână în momentul în care mâna devine activă.

Fiecare mână va fi jucată individual, iar mâna în curs va fi evidenţiată cu ajutorul unei săgeţi ce va apărea deasupra ei.
Când se foloseşte această opţiune, o miză egală cu valoarea mizei iniţiale se va deduce din balanţă pentru cea de-a doua mână. În acest moment, aţi plasat o miză egală pe fiecare din cele două mâini. Puteţi cere oricâte cărţi doriţi pentru fiecare mână activă curentă atâta timp cât valoarea cărților nu depăşeşte 21.
Notă: După SPLIT, un As plus o carte cu valoare de 10 se vor calcula ca 21, însă nu se va considera ca Blackjack. Puteţi face split o singură dată per zonă de mizare.

- INSURANCE (ASIGURARE) – Puteţi opta pentru Asigurare când dealer-ul are un As cu faţa în sus. Prin plasarea unei mize suplimentare pe Asigurare - jumătate din ANTE - vă veţi asigura că nu veţi pierde întreaga miză în cazul în care dealer-ul are Blackjack. Dacă dvs. aveţi Blackjack, iar dealer-ul are un As cu faţa în sus, veţi fi întrebat dacă doriţi EVEN MONEY.

Dacă dealerul are un As şi o carte cu valoare de 10, veţi pierde miza iniţială, dar veţi câştiga 2:1 din asigurare.
Când cartea cu faţa în jos a dealer-ului nu are valoarea de 10, veţi pierde asigurarea, iar jocul va continua în mod normal.

Notă:
Rețineți că nu veţi putea opta pentru SPLIT sau DUBLEAZĂ după ce aţi plătit asigurarea.
Când vi se va cere să alegeţi ASIGURARE (Da sau Nu), bifaţi căsuţa: „Reţine această opţiune” în caz că veţi dori să repetați această acțiune în cadrul mâinii curente. Căsuţa „Reţine această opţiune” este disponibilă doar când se joacă mai multe mâini.

- EVEN MONEYPuteţi alege EVEN MONEY când aveţi Blackjack, iar dealer-ul are un As la vedere. Dacă alegeţi EVEN MONEY, veţi câştiga 1:1 din miza iniţială, iar jocul se va încheia. Chiar dacă dealer-ul are Blackjack, dvs. veţi câştiga în loc de a face remiză.

Notă: Când vi se va cere să alegeţi EVEN MONEY (Da sau Nu), bifaţi căsuţa: „Reţine această opţiune” în caz că veţi dori să repetați această acțiune în cadrul mâinii curente. Căsuţa „Reţine această opţiune” este disponibilă doar când se joacă mai multe mâini.

Pasul 4: Orice câştig va fi adăugat în balanţa dvs. și veţi avea posibilitatea să:

- jucaţi un nou joc prin selectarea butonului JOC NOU – reveniţi la Pasul 1.
- selectaţi ULTIMA MIZĂ – reveniţi la Pasul 2.
- plasaţi aceeași miză ca în jocul anterior prin selectarea butonului REBET ŞI DEAL – reveniţi la Pasul 3.

Notă:

Opţiunile REBET ŞI DEAL, respectiv ULTIMA MIZĂ devin inactive când alegeţi să începeţi o nouă sesiune de joc. Dacă balanţa dvs. nu acoperă valoarea mizei, veţi fi notificat/ă în acest sens.

Tabel de Câștiguri:

Tip de Miză

Câștig

Miza Ante

1:1

Blackjack

3:2

Insurance

2:1 din asigurare

Even Money

1:1

Miza ANTE este considerată câştigătoare atunci când combinaţia jucătorului este mai aproape de 21 decât cea a dealer-ului, fără a depăşi 21.

Valoarea cărţilor:

Fiecare pachet de cărţi are patru culori: pică, caro, cupă şi treflă . Culorile au valoare egală.

Carte

Valoare Carte

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

7

8

8

9

9

10

10

Valet

10

Damă

10

Popă

10

As

1 sau 11


Citește mai multe

Regulile jocului

Valoarea prestabilită a jetoanelor este de 1.

Cum se joacă?

În Blackjack Reno, veţi juca o mână împotriva dealer-ului. Dealer-ul primeşte cărţi până la 17 soft (când dealer-ul are 17 puncte, dintre care cel puţin un As cu valoare de 11) şi se opreşte la 17 hard în sus. Dacă aţi depăşit toate mâinile posibile (peste 21 în toate mâinile), dealer-ul nu este obligat să ceară cărţi suplimentare. Dacă dealer-ul are un As sau o carte cu valoare de 10, acesta nu se va califica pentru BlackJack.

Notă:

- Bust - când o mână depăşeşte 21 de puncte, se numeşte Bust sau Depăşire.
- Blackjack – când suma primelor două cărţi este egală cu 21; Blackjack este superior unei combinaţii finale simple de 21 de puncte.
- Push – când valoarea cărţilor jucătorului este egală cu valoarea cărţilor dealer-ului; jucătorului îi este rambursată miza iniţială.
- Mână Hard – orice mână care nu conţine un As sau orice mână în care Asul se calculează ca 1 pentru a evita depăşirea.
- Mână Soft - când un As este calculat ca 11, însă fără ca mâna să depăşească 21.

Pentru a juca Blackjack Reno, urmaţi paşii de mai jos:

Pasul 1: Pentru a începe jocul, trebuie mai întâi să plasaţi o miză. Pentru o miză de tip Ante, mutaţi cursorul mouse-ului deasupra stivei de jetoane şi selectaţi valoarea dorită; alegeţi apoi una din secţiunile Ante de pe masă pentru a miza. Fiecare click adaugă un jeton. Puteţi miza oricâte jetoane doriţi per mână, ţinând cont că valoarea totală a mizelor nu poate depăşi limita maximă a mesei şi că balanţa dvs. trebuie să poată acoperi valoarea mizei dorite.
Notă:
După selectarea butonului DEAL (Împarte cărţile), jucătorul nu va mai putea selecta o altă stivă de jetoane până când nu se termină jocul.

Pasul 2: După aţi plasat miza, veţi avea următoarele opţiuni:

- DEAL – Click pe butonul DEAL pentru a începe jocul după plasarea mizei.
- ANULEAZĂ – Dăcă doriţi să anulaţi miza actuală şi să plasaţi o nouă miză, click pe butonul ANULEAZĂ înainte de a începe jocul.

Pasul 3: După ce începe jocul şi primiţi primele două cărţi, următoarele opțiuni devin disponibile, în funcţie de caz:

- HIT (Carte suplimentară) – Dacă doriţi să primiţi o nouă carte, selectaţi butonul HIT (Carte suplimentară).
- STAND – Dacă sunteţi mulţumit/ă de mâna curentă şi vreţi să încheiaţi jocul, selectaţi butonul STAND. După selectarea opţiunii, dealer-ul îşi arată cărţile și cere alte cărţi, dacă este necesar.
- DUBLEAZĂ – După ce primiţi primele două cărţi, selectaţi butonul DUBLEAZÃ pentru a vă dubla miza de la ANTE. Veţi primi o a treia carte cu fața în sus, iar dealer-ul va cere noi cărţi, în funcţie de situaţie. Odată selectată opţiunea, nu veţi mai putea primi noi cărţi pentru mâna în curs.

Această opţiune va fi disponibilă pentru primele două cărţi atâta timp cât valoarea lor combinată este 10 sau 11.

- SPLIT – Dacă primele două cărţi primite au aceeași valoare, puteţi folosi opţiunea SPLIT pentru a juca două mâini diferite. Fiecare din cele două mâini conţine una din primele două cărţi plus o nouă carte primită după split. Veţi primi o a doua carte pentru fiecare mână în momentul în care mâna devine activă.

Fiecare mână va fi jucată individual, iar mâna în curs va fi evidenţiată cu ajutorul unei săgeţi ce va apărea deasupra ei.
Când se foloseşte această opţiune, o miză egală cu valoarea mizei iniţiale se deduce din balanţă pentru cea de-a doua mână. În acest moment, aţi plasat o miză egală pe fiecare din cele două mâini.
Puteţi cere oricâte cărţi doriţi pentru fiecare mână atâta timp cât valoarea mizelor nu depăşeşte 21.
Rețineți că după SPLIT, un As plus o carte cu valoare de 10 se vor calcula ca 21, fără a se considera că aveţi Blackjack. Puteţi folosi opţiunea SPLIT o singură dată per zonă de mizare. Opţiunea DUBLEAZĂ nu este disponibilă după SPLIT.
Notă: dacă folosiți opțiunea SPLIT pentru doi Aşi, veţi primi o singură carte în plus pentru fiecare dintre ei.

- INSURANCE (ASIGURARE) – Puteţi opta pentru Asigurare când dealer-ul are un As la vedere. Prin plasarea unei mize suplimentare pe Asigurare - jumătate din ANTE - vă veţi asigura că nu veţi pierde întreaga miză în cazul în care dealer-ul are Blackjack. Dacă aveţi Blackjack, iar dealer-ul are un As cu faţa în sus, vi se va propune EVEN MONEY.

Dacă dealer-ul are un As şi o carte cu valoare de 10, veţi pierde miza iniţială, dar veţi câştiga 2:1 din asigurare.
Când cartea ascunsă a dealer-ului nu are valoarea de 10, pierdeţi asigurarea, iar jocul continuă în mod normal.

Notă: Opţiunile DUBLEAZĂ şi SPLIT sunt disponibile după ce aţi plătit ASIGURAREA.

- EVEN MONEYPuteţi alege EVEN MONEY când aveţi Blackjack, iar dealer-ul are un As la vedere. Dacă alegeţi EVEN MONEY, veţi câştiga 1:1 din miza iniţială, iar jocul se va încheia. Chiar dacă dealer-ul are Blackjack, dvs. veţi câştiga în loc de a face remiză.

Pasul 4: Orice câştig va fi adăugat în balanţa dvs. și veţi avea posibilitatea să:

- jucaţi un nou joc prin selectarea butonului JOC NOU – reveniţi la Pasul 1.
- selectaţi ULTIMA MIZĂ – reveniţi la Pasul 2.
- plasaţi aceeaşi miză ca în jocul anterior prin selectarea butonului REBET ŞI DEAL – reveniţi la Pasul 3.

Notă: Opţiunile REBET ŞI DEAL, respectiv ULTIMA MIZĂ devin inactive când începeţi o nouă sesiune de joc. Dacă balanţa dvs. nu acoperă valoarea mizei, veţi fi notificat/ă în acest sens.

Tabel de Câștiguri:

Tip de Miză

Câștig

Miza Ante

1:1

Blackjack

3:2

Insurance

2:1 din asigurare

Even Money

1:1

Miza pe ANTE este considerată câştigătoare atunci când combinaţia jucătorului este mai aproape de 21 decât cea a dealer-ului, fără a depăşi 21.

Valoarea cărţilor:

Fiecare pachet de cărţi are patru culori: pică, caro, cupă şi treflă . Culorile au valoare egală.

Carte

Valoare Carte

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

7

8

8

9

9

10

10

Valet

10

Damă

10

Popă

10

As

1 sau 11


Citește mai multe

Regulile jocului

Valoarea prestabilită a jetoanelor este de 5.

Cum se joacă?

Blackjack Multi Hand Super 7s vă oferă posibilitatea de a juca până la trei mâini contra dealer-ului. Dealer-ul primeşte cărţi până la 16 și se va opri la 17 sau mai sus. Dacă aţi depăşit toate mâinile posibile, dealer-ul nu este obligat să ceară cărţi suplimentare. Regulile de mai jos se aplică în fiecare joc, pentru fiecare din cele 3 mâini posibile.
Notă:

- Bust - când o mână depăşeşte 21 de puncte, se numeşte Bust sau Depăşire.
- Blackjack – când suma primelor două cărţi este egală cu 21; Blackjack este superior unei combinaţii finale simple de 21 de puncte.
- Push – când valoarea cărţilor jucătorului este egală cu valoarea cărţilor dealer-ului; jucătorului îi este rambursată miza iniţială.
- Mână Hard – orice mână care nu conţine un As sau orice mână în care Asul se calculează ca 1 pentru a evita depăşirea.
- Mână Soft - când un As este calculat ca 11, însă fără ca mâna să depăşească 21.

Pentru a juca Blackjack Multi Hand Super 7s, urmaţi paşii de mai jos:

Pasul 1: Pentru a începe jocul, trebuie mai întâi să plasaţi o miză. Pentru o miză de tip Ante, mutaţi cursorul mouse-ului deasupra stivei de jetoane şi selectaţi valoarea dorită; alegeţi apoi una din secţiunile Ante de pe masă pentru a miza. Fiecare click adaugă un jeton. Puteţi miza câte jetoane doriţi per mână, ţinând cont că valoarea totală a mizelor nu poate depăşi limita maximă a mesei şi că balanţa dvs. trebuie să poată acoperi valoarea mizei dorite.
Notă:
După selectarea butonului DEAL (Împarte cărţile), jucătorul nu va mai putea selecta o altă stivă de jetoane până când nu se termină jocul.

Pasul 2: După plasarea mizei, veţi avea următoarele opţiuni:

- DEAL – Click pe butonul DEAL pentru a începe jocul după ce ați plasat miza.
- ANULEAZĂ – Dăcă doriţi să anulaţi miza actuală şi să plasaţi o nouă miză, click pe butonul ANULEAZĂ înainte de a începe jocul.

Pasul 3: După ce începe jocul şi primiţi primele două cărţi, următoarele opțiuni devin disponibile, în funcţie de caz:

- HIT (Carte suplimentară) – Dacă doriţi să primiţi o nouă carte, selectaţi butonul HIT (Carte suplimentară).
- STAND – Dacă sunteţi mulţumit/ă de mâna curentă şi vreţi să încheiaţi jocul, selectaţi butonul STAND. După selectarea opţiunii, dealer-ul îşi arată cărţile și cere noi cărţi, dacă este necesar.
- DUBLEAZÃ – Dacă doriţi să dublaţi miza de la Ante, selectaţi butonul DUBLEAZÃ după ce aţi primit primele două cărţi. Veţi primi o a treia carte cu faţa în sus, iar dealer-ul îşi va arata cartea ascunsă și va cere noi cărţi, dacă este necesar. Odată selectată opţiunea, nu veţi mai putea primi noi cărţi pentru mâna în curs. Opţiunea DUBLEAZÃ este disponibilă doar pentru primele două cărţi. După Split, opţiunea DUBLEAZÃ este disponibilă doar pentru primele două cărţi ale fiecărei mâini.
- SPLIT – Dacă primele două cărţi primite au aceeași valoare, puteţi folosi opţiunea SPLIT pentru a juca două mâini diferite. Fiecare din cele două mâini conţine una din primele două cărţi plus o nouă carte primită după split. Veţi primi o a doua carte pentru fiecare mână în momentul în care mâna devine activă.

Fiecare mână va fi jucată individual, iar mâna în curs va fi evidenţiată cu ajutorul unei săgeţi ce va apărea deasupra ei.
Când se foloseşte această opţiune, o miză egală cu valoarea mizei iniţiale se deduce din balanţă pentru cea de-a doua mână. În acest moment, aţi plasat o miză egală pe fiecare din cele două mâini.
Puteţi cere oricâte cărţi doriţi pentru fiecare mână atâta timp cât valoarea cărților nu depăşeşte 21.
Rețineți că după SPLIT, un As plus o carte cu valoarea de 10 se vor calcula ca 21, fără a se considera că aveți Blackjack. Puteţi folosi opţiunea SPLIT o singură dată per zonă de mizare.

- INSURANCE (ASIGURARE) – Puteţi opta pentru Asigurare când dealer-ul are un As la vedere pentru oricare din cele trei mâini. Prin plasarea unei mize suplimentare pe Asigurare - jumătate din ANTE - vă veţi asigura că nu veţi pierde întreaga miză în cazul în care dealer-ul are Blackjack. Dacă dvs. aveţi Blackjack, iar dealer-ul are un As cu faţa în sus, vi se va propune EVEN MONEY.

Dacă dealer-ul are un As şi o carte cu valoarea de 10, veţi pierde miza iniţială, dar veţi câştiga 2:1 din asigurare.
Notă:
Opţiunile DUBLEAZĂ şi SPLIT nu sunt disponibile după ce aţi plătit ASIGURAREA.
Când vi se va cere să alegeţi ASIGURARE (Da sau Nu), bifaţi căsuţa: „Reţine această opţiune” în caz că veţi dori să mai utilizați opțiunea în cadrul mâinii curente. Căsuţa „Reţine această opţiune” este disponibilă doar când se joacă mai multe mâini.

- EVEN MONEYPuteţi alege EVEN MONEY când aveţi Blackjack, iar dealer-ul are un As la vedere. Dacă alegeţi EVEN MONEY, veţi câştiga 1:1 din miza iniţială, iar jocul se va încheia. Chiar dacă dealer-ul are Blackjack, dvs. veţi câştiga în loc de a face remiză.

Notă: Când vi se va cere să alegeţi EVEN MONEY (Da sau Nu), bifaţi căsuţa: „Reţine această opţiune” în caz că veţi dori să mai utilizați opțiunea în cadrul mâinii curente. Căsuţa „Reţine această opţiune” este disponibilă doar când se joacă mai multe mâini.

Pasul 4: Orice câştig va fi adăugat în balanţa dvs. și veţi avea posibilitatea să:

- jucaţi un nou joc prin selectarea butonului JOC NOU – reveniţi la Pasul 1.
- selectaţi ULTIMA MIZĂ – reveniţi la Pasul 2.
- plasaţi aceeaşi miză ca în jocul anterior prin selectarea butonului REBET ŞI DEAl – reveniţi la Pasul 3.

NOTĂ: Opţiunile REBET ŞI DEAL, respectiv ULTIMA MIZĂ devin inactive când începeţi o nouă sesiune de joc. Dacă balanţa dvs. nu acoperă valoarea mizei, veţi fi notificat/ă în acest sens.

S7 Opţiune specială:: O miză suplimentară poate fi plasată prin poziţionarea cursorului deasupra zonei circulare 7. La fiecare din cele trei mâini, se va adăuga o miză secundară fixă de 4 RON.

Notă: O miză secundară poate fi plasată doar dacă există deja o miză principală în cadrul mâinii respective.

Tabel de Câștiguri:

Tip de Miză

Câștig

Miza Ante

1:1

Blackjack

3:2

Insurance

2:1 din asigurare

Even Money

1:1

Miza ANTE este considerată câştigătoare atunci când combinaţia jucătorului este mai aproape de 21 decât cea a dealer-ului, fără a depăşi 21.

S7


Cazuri Posibile

Câștig

Prima carte este 7.

3:1

Prima şi a doua carte sunt şeptari din suite diferite.

50:1

Prima şi a doua carte sunt şeptari din aceeaşi suită.

100:1

Toate cele trei carţi sunt şeptari din suite diferite.

500:1

Toate cele trei carţi sunt şeptari din aceeaşi suită.

5000:1

Notă: Dacă primele două cărţi din mâna principală sunt şeptari şi există o miză secundară, iar jucătorul decide să facă split, câştigul se va plăti în conformitate cu tabelul de câștiguri al mizei secundare din mâna iniţială. Câştigurile mizei secundare vor fi plătite separat.

Valoarea cărţilor

Fiecare pachet de cărţi are patru culori: pică, caro, cupă și treflă. Culorile au valoare egală.

Carte

Valoare Carte

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

7

8

8

9

9

10

10

Valet

10

Damă

10

Popă

10

As

1 sau 11

Citește mai multe

Regulile jocului

Valoarea prestabilită a jetoanelor este de 100.

Cum se joacă?

În Blackjack VIP, veţi juca o mână contra dealer-ului. Dealer-ul primeşte cărţi până la 16 și se va opri la 17 sau mai sus. Dacă aţi depăşit toate mâinile posibile (peste 21 în toate mâinile), dealer-ul nu este obligat să ceară cărţi suplimentare.

Notă:

- Bust - când o mână depăşeşte 21 de puncte, se numeşte Bust sau Depăşire.
- Blackjack – când suma primelor două cărţi este egală cu 21; Blackjack este superior unei combinaţii finale simple de 21 de puncte.
- Push – când valoarea cărţilor jucătorului este egală cu valoarea cărţilor dealer-ului; jucătorului îi este rambursată miza iniţială.
- Mână Hard – orice mână care nu conţine un As sau orice mână în care Asul se calculează ca 1 pentru a evita depăşirea.
- Mână Soft - când un As este calculat ca 11, însă fără ca mâna să depăşească 21.

Pentru a juca Blackjack VIP, urmaţi paşii de mai jos:

Pasul 1: Pentru a începe jocul, trebuie mai întâi să plasaţi o miză. Pentru o miză de tip Ante, mutaţi cursorul mouse-ului deasupra stivei de jetoane şi selectaţi valoarea dorită; alegeţi apoi una din secţiunile Ante de pe masă pentru a miza. Fiecare click adaugă un jeton. Puteţi miza oricâte jetoane doriţi per mână, ţinând cont că valoarea totală a mizelor nu poate depăşi limita maximă a mesei şi că balanţa dvs. trebuie să poată acoperi valoarea mizei dorite.

Notă:
După selectarea butonului DEAL (Împarte cărţile), jucătorul nu va mai putea selecta o altă stivă de jetoane până când nu se termină jocul.
Dacă plasaţi o miză ANTE inferioară ca valoare limitei minime, miza va fi mărită în mod automat pentru a atinge limita minimă.

Pasul 2: După plasarea mizei, veţi avea următoarele opţiuni:

- DEAL – Click pe butonul DEAL pentru a începe jocul după ce ați plasat miza.
- ANULEAZĂ – Dăcă doriţi să anulaţi miza actuală şi să plasaţi o nouă miză, click pe butonul ANULEAZĂ înainte de a începe jocul.

Pasul 3: După ce începe jocul şi vă primiţi primele două cărţi, următoarele opțiuni vor deveni disponibile, în funcţie de caz:

- HIT (Carte suplimentară) – Dacă doriţi să primiţi o nouă carte, selectaţi butonul HIT (Carte suplimentară).
- STAND – Dacă sunteţi mulţumit/ă de mâna curentă şi vreţi să încheiaţi jocul, selectaţi butonul STAND. După selectarea opţiunii, dealer-ul îşi arată cărţile și cere alte cărţi, dacă este necesar.
- DUBLEAZÃ – Dacă doriţi să dublaţi miza de la Ante, selectaţi butonul DUBLEAZÃ după ce aţi primit primele două cărţi. Veţi primi o a treia carte cu faţa în sus, iar dealer-ul îşi va arăta cartea ascunsă și va cere noi cărţi, dacă este necesar. Odată selectată opţiunea, nu veţi mai putea primi noi cărţi pentru mâna în curs. Opţiunea DUBLEAZÃ este disponibilă doar pentru primele două cărţi. După Split, opţiunea DUBLEAZÃ este disponibilă doar pentru primele două cărţi ale fiecărei mâini.
- SPLIT – Dacă primele două cărţi primite au aceeași valoare, puteţi folosi opţiunea SPLIT pentru a juca două mâini diferite. Veţi primi o a doua carte pentru fiecare mână în momentul în care mâna devine activă.

Fiecare mână va fi jucată individual, iar mâna în curs va fi evidenţiată cu ajutorul unei săgeţi ce va apărea deasupra ei.
Când se foloseşte această opţiune, o miză egală cu valoarea mizei iniţiale se va deduce din balanţă pentru cea de-a doua mână. În acest moment, aţi plasat o miză egală pe fiecare din cele două mâini.
Puteţi cere oricâte cărţi doriţi pentru fiecare mână în curs atâta timp cât valoarea cărților nu depăşeşte 21.

Rețineți că după SPLIT, un As plus o carte cu valoarea de 10 se vor calcula ca 21, fără a se considera că aveţi Blackjack. Puteţi folosi opţiunea SPLIT o singură dată per zonă de mizare.

- INSURANCE (ASIGURARE) – Puteţi opta pentru Asigurare când dealer-ul are un As la vedere. Prin plasarea unei mize suplimentare pe Asigurare - jumătate din ANTE - vă veţi asigura că nu veţi pierde întreaga miză în cazul în care dealer-ul are Blackjack. Asigurarea este disponibilă doar în cazul în care nu aveţi Blackjack. Dacă aveţi Blackjack, iar dealer-ul are un As la vedere, vi se va propune EVEN MONEY.

Dacă dealer-ul are un As şi o carte cu valoarea de 10, veţi pierde miza iniţială, dar veţi câştiga 2:1 din asigurare.
Când cartea cu faţa în jos a dealer-ului nu are valoarea de 10, veţi pierde asigurarea, iar jocul va continua în mod normal.

Notă:
Opțiunile SPLIT sau DUBLEAZÃ nu sunt disponibile după ce aţi plătit asigurarea.

- EVEN MONEYPuteţi alege EVEN MONEY când aveţi Blackjack, iar dealer-ul are un As la vedere. Dacă alegeţi EVEN MONEY, veţi câştiga 1:1 din miza iniţială, iar jocul se va încheia. Chiar dacă dealer-ul are Blackjack, dvs. veţi câştiga în loc de a face remiză.

Pasul 4: Orice câştig va fi adăugat în balanţa dvs. și veţi avea posibilitatea să:

- jucaţi un nou joc prin selectarea butonului JOC NOU – reveniţi la Pasul 1.
- selectaţi ULTIMA MIZĂ – reveniţi la Pasul 2.
- plasaţi aceeaşi miză ca în jocul anterior prin selectarea butonului REBET ŞI DEAL – reveniţi la Pasul 3.

NOTĂ: Opţiunile REBET ŞI DEAL, respectiv ULTIMA MIZĂ devin inactive când începeţi o nouă sesiune de joc. Dacă balanţa dvs. nu acoperă valoarea mizei, veţi fi notificat/ă în acest sens.

Tabel de Câștiguri:

Tip de Miză

Câștig

Miza Ante

1:1

Blackjack

3:2

Insurance

2:1 din asigurare

Even Money

1:1

Miza ANTE este considerată câştigătoare atunci când combinaţia jucătorului este mai aproape de 21 decât cea a dealer-ului, fără a depăşi 21.

Valoarea cărţilor:

Fiecare pachet de cărţi are patru culori: pică, caro, cupă și treflă. Culorile au valoare egală.

Carte

Valoare Carte

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

7

8

8

9

9

10

10

Valet

10

Damă

10

Popă

10

As

1 sau 11

Citește mai multe

În Ruleta Europeană există mai multe variante de mizare. Fiecare miză acoperă o selecţie de mai multe numere şi se plăteşte diferit, conform Tabelului de Plăți (vedeţi mai jos). Varianta europeană are un singur zero oferind astfel mai multe şanse de câştig spre deosebire de ruleta americană, unde există doi de zero.

- Pentru început, fiecare jucător trebuie să aleagă valoarea mizei pe care dorește să o utilizeze.
- Apoi plasează miza/mizele pe numărul/ele dorit/e.
- După plasarea mizei, jucătorul trebuie să dea click pe butonul „JOACĂ” pentru ca dealer-ul să activeze ruleta.
- Odată ce bila s-a oprit, dealer-ul va anunţa valoarea câştigată de jucător (dacă este cazul).

Straight up (Miză Directă)
Jucătorul poate miza pe orice număr, inclusiv zero prin plasarea unui jeton pe numărul respectiv.

Split Bet (Miză Divizată)
Jucătorul poate miza pe două numere prin plasarea unui jeton pe linia ce delimitează cele două numere.

Street Bet (Miză Triplă)
Jucătorul poate miza pe trei numere prin plasarea unui jeton pe partea interioară a liniei de delimitare din stânga mesei de joc și care este situată lângă rândul corespunzător celor trei numere.

Corner Bet (Miză pe Colţ)
Jucătorul poate miza pe patru numere prin plasarea unui jeton pe colţul comun celor 4 numere.

Four bet (Miză Pătrată)
Jucătorul poate miza pe numerele 0, 1, 2 şi 3 prin plasarea unui jeton în partea interioară a liniei care delimitează 0 de 1.

Line bet (Miză pe Linie)
Jucătorul poate plasa două mize triple (adică pe 6 numere diferite de pe două rânduri a câte trei numere (streets) fiecare) prin plasarea unui jeton în partea interioară a liniei de delimitare, unde se întrerupe linia care separă cele două rânduri.

Column Bet (Miză pe Coloană)
Există trei secţiuni marcate cu '2:1' în partea de jos a fiecărei coloane.

- Jucătorul poate miza pe oricare din aceste numere prin plasarea unui jeton pe una dintre secţiuni.
- Dacă bila se oprește pe unul din numerele din coloana jucătorului, acesta va fi plătit conform proporţiei de 2:1; 0 nu este un număr câştigător.

Dozen Bet (Miză pe Duzină)
Jucătorul mizează pe un grup de 12 numere.

- prin plasarea jetoanelor într-una din secţiunile marcate cu „1st 12”(Primul 12), „2nd 12”(Al 2-lea 12) sau „3rd 12” (Al 3-lea 12).
- Dacă bila se oprește pe unul din cele 12 numere alese de jucător, câştigul se va plăti conform proporţiei de 2:1; 0 nu este un număr câştigător.

Miză pe Culoare (Roşu/Negru), Par/Impar, Sus/jos
Jucătorul poate miza pe una din secţiunile din stânga, pe lungimea mesei, acoperind astfel jumătate din numerele de pe masa de joc (cu excepţia lui zero).

- Fiecare secţiune cuprinde 18 numere.
- Jucătorul plasează aceeaşi sumă pentru fiecare dintre mize (1:1); 0 nu este un număr câştigător.

Tabel numere anterioare
Tabelul cu numerele anterioare afişează ultimele 13 rezultate (numere).

Tabel de Plăți

Jetoane

Tip de Miză

Plată

1 număr

Straight up (Miză Directă)

35 la 1

2 numere

Split Bet (Miză Divizată)

17 la 1

3 numere

Street Bet (Miză Triplă)

11 la 1

4 numere

Corner Bet (Miză pe Colţ)

8 la 1

4 numere

Four bet (Miză Pătrată)

8 la 1

6 numere

Line bet (Miză pe Linie)

5 la 1

12 numere

Miză pe Duzină sau Coloană

2 la 1

18 numere

Miză pe Culoare (Roşu/Negru), Par/Impar, Sus/Jos

1 la 1

Notă: Puteţi plasa mize pe două, trei sau patru numere.

- De exemplu, jucătorul poate miza pe: 1+0, 1+2+0, 2+0, 3+0, sau 1+2+3+0 folosindu-se de 0.

Citește mai multe

În Ruleta Americană există mai multe variante de mizare. Fiecare miză acoperă o selecţie de mai multe numere şi plăteşte diferit, conform Tabelului de Plăți.

Varianta Americană cu zero dublu – 0 şi 00 – oferă mai multe posibilităţi de mizare decât Ruleta Europeană.

- Pentru început, fiecare jucător trebuie să aleagă valoarea mizei pe care doreşte să o plaseze.
- Apoi plasează miza/mizele pe numărul/ele dorit/e.
- După plasarea mizei, jucătorul trebuie să selecteze butonul „JOACĂ” pentru ca dealer-ul să activeze ruleta.
- Odată ce bila s-a oprit, dealer-ul va anunţa suma câştigată de jucător (dacă este cazul).

Straight Bet (Miză Directă)
Jucătorul poate miza pe orice număr, inclusiv 0 şi 00, prin plasarea unui jeton pe numărul respectiv.

Split Bet (Miză Divizată)
Jucătorul poate juca pe două numere prin plasarea unui jeton pe linia care delimitează cele două numere.

Street Bet (Miză Triplă)
Jucătorul poate miza pe trei numere prin plasarea unui jeton pe partea interioară a liniei de delimitare din stânga mesei de joc și care este situată lângă rândul corespunzător celor trei numere.

Five Bet (Miză pe 5)
Jucătorul poate miza pe numerele 0, 00, 1, 2 şi 3 prin plasarea unui jeton în partea interioară a liniei din stânga și care delimitează 0 de cea mai apropiată linie.

Line bet (Miză pe Linie)
Jucătorul poate plasa două mize triple (adică pe 6 numere diferite de pe două rânduri a câte trei numere (streets) fiecare) prin plasarea unui jeton în partea interioară a liniei de delimitare, unde se întrerupe linia care separă cele două rânduri.

Column Bet (Miză pe Coloană)
Există trei secţiuni marcate cu '2:1' în partea de jos a fiecărei coloane.

- Jucătorul poate miza pe oricare din aceste numere prin plasarea unui jeton pe una dintre secţiuni.
- Dacă bila se oprește pe unul din numerele din coloana jucătorului, acesta va fi plătit conform proporţiei de 2:1; 0 şi 00 nu sunt numere câştigătoare.

Dozen Bet (Miză pe Duzină)
Jucătorul mizează pe un grup de 12 numere:

- Prin plasarea jetoanelor într-una din secţiunile marcate cu „1st 12” (Primul 12), „2nd 12” (Al 2-lea 12) sau „3rd 12” (Al 3-lea 12).
- Dacă bila se oprește pe unul din cele 12 numere alese de jucător, câştigul se va plăti conform proporţiei de 2:1; 0 şi 00 nu sunt numere câştigătoare.

Miză pe culoare (Roşu/Negru), Par/Impar, Sus/Jos
Jucătorul poate paria pe una din secţiunile din stânga, pe lungimea mesei, acoperind astfel jumătate din numerele de pe masă (cu excepţia lui zero).

- Fiecare secţiune cuprinde 18 numere.
- Jucătorul plasează aceeaşi sumă pentru fiecare dintre mize (1:1); 0 și 00 nu sunt numere câștigătoare.

Tabel numere anterioare
Tabelul cu numerele anterioare afişează ultimele 13 rezultate (numere).

Tabel de Plăți

Jetoane

Tip de Miză

Plată

1 număr

Straight Bet (Miză Directă)

35 la 1

2 numere

Split (Miză Divizată)

17 la 1

3 numere

Street Bet (Miză Triplă)

11 la 1

4 numere

Corner Bet (Miză pe Colţ)

8 la 1

4 numere

Five Bet (Miză pe 5)

8 la 1

6 numere

Line Bet (Miză pe Linie)

5 la 1

12 numere

Miză pe Duzină sau Coloană

2 la 1

18 numere

Miză pe Culoare (Roşu/Negru), Par/Impar, Sus/Jos

1 la 1

Notă: Jucătorul poate plasa mize pe două, trei, patru sau cinci numere.

- De exemplu, jucătorul poate paria pe: 1+0, 1+2+0, 2+0, 3+00, sau 1+2+3+0+00 folosindu-se de 0 şi 00.

Citește mai multe

Ruleta Progresivă are aceleași reguli Ruleta Europeană.

- Sunt tot atâtea secţiuni numerotate ca în Ruleta Europeană, cu valori cuprinse între 0 şi 36.
- Miza minimă este de 2 credite, împărțite astfel:
-1 credit obligatoriu înregistrat într-o miză secundară la Ruleta Progresivă şi
- 1 credit pe masă.

Miza secundară vă permite să obțineți câştiguri suplimentare conform regulilor de mai jos:

Miza secundară se adaugă la totalul valorii progresive din fiecare rundă, în caz că numărul pe care ați mizat este câştigător:

- de două ori consecutiv, câştigaţi 15 credite
- de 3 ori consecutiv, câştigaţi 15 credite + 200 credite
- de 4 ori consecutiv, câştigaţi 15 credite + 200 credite + 3000 credite
- de 5 ori consecutiv, câştigaţi 15 credite + 200 credite + 3000 credite + JACKPOT-ul progresiv

Lipsa unui număr câştigător consecutiv va anula toate jocurile anterioare şi plăţile aferente.

Citește mai multe

Pentru a juca la sloturi :

- În primul rând, jucătorul stabilește suma pe care doreşte să o mizeze. Valoarea mizei va fi stabilită prin click pe butoanele + (plus) sau – (minus) conform intenției jucătorului.

- Jucătorul trebuie apoi să stabilească numărul de linii pe care doreşte să mizeze. Numărul liniilor disponibile poate varia de la slot la slot.

- Numărul maxim de linii disponibile depinde de fiecare joc slot. Veți putea selecta numărul de linii prin selectarea repetată a butonului „SELECTARE LINII”.
- După stabilirea sumei pe care doriți să o mizați pe linie şi a numărului de linii pe care doriți să mizați, aveți posibilitatea de a alge să mizați de 1 până la 3 ori valoarea primei mize.
- Jucătorul are posibilitatea de a selecta butonul corespunzător numărului de mize disponibile per linie, de exemplu: „MIZĂ1”, „MIZĂ2”, „MIZĂ5” etc. sau „MIZĂ MAX”.

Etape de joc - sloturi

Jocul începe în momentul în care:

- Jucătorul plasează o miză din totalul creditului disponibil și care nu este angajat în niciun joc anterior.

Un joc este considerat încheiat în momentul în care:

- Jucătorul nu mai poate continua jocul fără a apela la credite suplimentare din soldul său și nu dispune de credite cu risc.

Următoarele elemente fac parte din structura individuală a fiecărui joc, ceea ce înseamnă că jocul este considerat complet doar în momentul în care fiecare acţiune a fost încheiată.

- Jocuri ce declanşează runde gratuite precum şi alte jocuri gratuite ulterioare:
- Caracteristici metamorfice
- Opțiunea de „Ecran Secundar”
- Jocuri Favorite
- Jocuri ce permit mizarea pe credit suplimentar
- Opțiunile jocului

Intervalul cuprins între încheierea unui joc și începutul unui nou joc se numește „Modul inactiv”.

"MIZA 1":
Opţiunea îi permite jucătorului să mizeze un jeton per joc şi per linie.
După selectarea mizei, jucătorul trebuie să dea click pe butonul JOACĂ pentru a activa automat jocul.

"MIZA 2 ":
Opţiunea îi permite jucătorului să mizeze două jetoane per joc şi per linie.
După selectarea mizei, jucătorul trebuie să dea click pe butonul JOACĂ pentru a activa automat jocul.

"MIZA 3 ":
Opţiunea îi permite jucătorului să mizeze trei jetoane per joc şi per linie.
După selectarea mizei, jucătorul trebuie să dea click pe butonul JOACĂ pentru a activa automat jocul.

"MIZĂ MAX":
Opţiunea îi permite jucătorului să mizeze valoarea maximă acceptată per joc şi per linie.
După selectarea mizei, jucătorul nu trebuie neapărat sa dea click pe butonul JOACĂ pentru că această opțiune poate activa automat jocul.

Citește mai multe

Obiectivul jocului este de a obține o mână în care numărul total de puncte să fie cât mai aproape de 9.

- Aşii se calculează ca 1; cărţile de la 2 la 9 îşi păstrează valorile
- 10 precum şi cărţile cu imagine se calculează ca 0
- Dacă totalul punctelor jucătorului este mai mare sau egal cu 10, se vor deduce 10 puncte din valoarea totală; diferenţa reprezintă valoarea punctelor Baccarat a mâinii jucătorului.

De exemplu:: 7 + 6 = 13 = 3 sau 4 + 6 = 10 = 0.

- Plasaţi miza fie pe mâna bancherului (Banker), fie pe mâna jucătorului (Player), fie pe egalitate (Tie).
- Dealer-ul va distribui apoi două cărţi jucătorului şi alte două bancherului.
- În anumite cazuri, dealer-ul va distribui şi a treia carte jucătorului, bancherului sau amândurora (în funcţie de regula celei de-a treia cărţi).
- Cărţile vor fi distribuite dintr-un mix de 6 pachete de cărţi. Cărţile sunt amestecate înainte de fiecare joc.

Mâna cea mai aproape de 9 va câştiga.

- Dacă mizaţi pe „Jucător” şi acesta câştigă, veţi câştiga 2 la 1 din miza iniţială.

- Dacă mizaţi pe „Bancher” și acesta câştigă, veţi câştiga 2 la 1 din miza iniţială, minus un comision de 5% ce va reveni casei.

În cazul în care mâna jucătorului este egală cu cea a bancherului, jocul va fi declarat egal (Tie).

Dacă mizaţi pe egal, veţi câştiga 9 la 1 din miza iniţială.

Regula celei de-a treia cărţi

Schema de mai jos indică situaţiile în care jucătorul şi/sau bancherul primesc automat o a treia carte.

Pentru jucător:

Total puncte pt. primele două cărţi:

0 - 1 - 2 - 3 - 4 - 5

Cereţi o carte

6 - 7

Staţi pe loc

8 - 9

„Prima mână” - nu se mai primesc cărţi

Pentru bancher:

Total puncte pt. primele două cărţi:

Cere o carte când cea de-a treia carte a jucătorului este:

Nu cere o carte când cea de-a treia carte a jucătorului este:

0 - 1 - 2

Cere în orice situaţie

3

0 - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 9

8

4

2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7

0 - 1 - 8 - 9

5

4 - 5 - 6 - 7

0 - 1 - 2 - 3 - 8 - 9

6

6 - 7

0 - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 8 - 9

7

Stă pe loc de fiecare dată

8 - 9

Jucătorul nu mai poate cere o nouă carte

Jucătorul nu mai poate cere o nouă carte


Important
: Dacă jucătorul şi/sau bancherul au un total de 8 sau 9, el/ei vor sta pe loc. . Această regulă este prioritară oricărei alte reguli.

Citește mai multe

Video Pokerul face parte din marea familie a sloturilor, dar combinaţiile câştigătoare sunt identice cu cele din poker.

Obiectivul jocului este de a obține cea mai bună mână posibilă cu 5 cărți de poker.

- Jucătorul alege mai întâi valoarea pe care doreşte să o mizeze și de câte ori dorește să plaseze această miză (prin unul sau mai multe click-uri pe butonul „MIZĂ 1”); dacă jucătorul doreşte să mizeze valoarea maximă per joc, atunci trebuie să selecteze butonul „MIZĂ MAX”.

- Este posibil ca jucătorul să trebuiască să selecteze opţiunea „CĂRŢI” pentru a primi primele 5 cărţi.

- După ce stabilește cărţile pe care doreşte să le păstreze şi cărţile la care dorește să renunţe (fie prin selectarea cărţilor, fie prin activarea butonului situat sub cărţi), jucătorul trebuie să dea click pe butonul „CĂRŢI”.

- A doua mână. Dealer-ul va distribui o nouă carte/ cărți pentru a doua mână în funcţie de numărul total de cărţi la care a renunţat jucătorul la mâna anterioară (jucătorul trebuie să aibe un total de 5 cărţi per mână). Procesul de păstrare/renunţare la cărţi are loc o singură dată per joc.

Scopul fiecărui jucător este să formeze cea mai bună combinaţie posibilă conform regulilor de poker pentru a obține câştiguri cât mai mari.

Structura de plată:
Structura de plată variază în funcţie de jocul/masa la care se joacă.

Exemplu: Structura de plată în Video Poker-ul „Jacks or Better”:

Mâinile câştigătoare:

Valeţi sau mai mare: Jucătorul va câştiga doar dacă are o pereche de Valeţi, Dame, Popi sau Aşi.
O pereche inferioară nu va câştiga nimic.
Două perechi: Două perechi de cărţi diferite (exp.: o pereche de popi cu o pereche de 2).
Trei bucăţi: Trei cărţi de acelaşi fel(exp.: trei de 7).
Chintă: Cinci cărţi consecutive de culori diferite (exp.: 2 de cupă, 3 de pică, 4 de treflă, 5 de romb, 6 de treflă).
Culoare: Cinci cărţi de aceeaşi culoare, indiferent de ordine (exp.: 2, A, 9, 5, Q de cupă).
Careu: Patru cărţi de acelaşi fel (exp:. 7 de romb, 7 de treflă, 7 de cupă, 7 de pică).
Chintă de culoare: Cinci cărţi consecutive de aceeaşi culoare (exp.: 5, 6, 7, 8, 9 de treflă).
Chintă roială: Cinci cărţi consecutive de aceeaşi culoare, începând de la 10 până la As (exp.: 10, Valet, Damă, Popă, As de pică).

1 Jeton

2 Jetoane

3 Jetoane

4 Jetoane

5 Jetoane

Chintă roială

250

500

750

1000

3000

Chintă de culoare

50

100

150

200

250

Careu

25

40

60

80

100

Full

6

12

18

30

35

Culoare

5

10

15

24

25

Chintă

4

8

12

16

20

Trei bucăţi

3

6

9

12

15

Două perechi

2

4

6

8

10

Valeţi sau mai mare

1

2

3

4

5

Citește mai multe

- Jucătorul trebuie mai întâi să decidă suma pe care dorește să o mizeze și apoi să dea click pe butonul „JOACĂ” pentru ca dealer-ul să distribuie cărţile.
- Atât jucătorul cât şi dealer-ul primesc câte cinci cărţi. Cărţile dealer-ului vor fi ascunse, cu excepţia uneia singure.
- În acest moment, jucătorul şi-a văzut cele 5 cărţi şi cunoaşte deja una dintre cărţile dealer-ului (cea la vedere).
- Jucătorul trebuie să decidă dacă dorește să vadă şi celelalte cărţi ale dealer-ului – caz în care trebuie să selecteze butonul „PLUSEAZĂ” sau dacă dorește să renunţe – caz în care trebuie să selecteze butonul „RENUNȚĂ”.

Prin selectarea butonului „RENUNŢĂ”, jucătorul pierde miza iniţială.
Prin selectarea butonului „PLUSEAZĂ”, jocul continuă și miza iniţială a jucătorului este dublată.

Apoi dealer-ul va arăta jucătorului toate cele cinci cărţi.
Dealer-ul se va califica doar în cazul în care combinaţia lui include un As și un Popă.

- Dacă dealer-ul nu se califică, iar jucătorul a mizat, atunci jucătorul va câştiga încă o dată valoarea mizei iniţiale plus miza iniţială plus miza pe care a plusat-o.

- Dacă dealer-ul se califică şi are o combinaţie mai bună decât jucătorul, cel din urmă pierde miza iniţială plus suma plusată.

- Dacă dealer-ul se califică şi combinaţia jucătorului este mai bună decât cea a dealer-ului, atunci jucătorul câştigă mâna. Pe lângă câştigul corespunzător tabelului (vedeţi schema de mai jos şi partea din stânga-sus a paginii de joc), dealer-ul va returna mizele jucătorului (miza inițială a jucătorului dublată PLUS suma plusată).


Tabel de Plăți în Stud Pokerul Caraibian

Mână

Câştig

Chintă roială

100 la 1

Chintă de culoare

50 la 1

Careu

20 la 1

Full

10 la 1

Culoare

8 la 1

Chintă

5 la 1

Trei bucăţi

3 la 1

Două perechi

2 la 1

Pereche

1 la 1


Citește mai multe